Test: Maserati Levante V6 - już wiem, o co w tym chodzi

Z czym kojarzą się Włochy? Tak naprawdę każdemu z czymś innym. Narciarzom kojarzą się z cudownymi trasami w Alpach, smakoszom z pysznymi makaronami, urlopowiczom z cudownym wybrzeżem, dłużnikom z włoską mafią, a fanom motoryzacji z legendarnymi markami samochodów jak Ferrari, Lamborghini czy Maserati.

Maserati Levante — test wideo

Ja, choć lubię jeździć na nartach, uwielbiam jeść, doskonale czuje się na urlopie i na szczęście nie mam długów, to najbardziej kocham motoryzację i dziś ogromnie się cieszę, że wreszcie mogłem zasiąść za kierownicą samochodu jednej z tych historycznych marek.

Przed wami Maserati Levante, które co prawda nie jest wymarzonym samochodem z plakatu nad łóżkiem, w stylu MC20, ale Levante jest bardzo istotnym modelem dla tej marki, bo w wielu aspektach jest "naj". Levante jest najpopularniejszym modelem w historii marki, najbardziej dochodowym w historii marki i przed pojawieniem się MC20, odmiana Trofeo była najszybszym modelem w historii marki.

To sprawia, że ten samochód jest wyjątkowy z perspektywy firmy, ale dlaczego jest też wyjątkowy z perspektywy klientów? Co prawda ostatnio Maserati skierowało Levante na zabiegi odmładzające, ale można je raczej porównać do wizyty u kosmetyczki, niż u lekarza od operacji plastycznych. Jednak to tylko doskonale pokazuje, jak to auto wolno się starzeje. Pomimo swojego wieku nadal robi ogromne wrażenie.

Tajemnica wyjątkowości w jeździe maserati kryje się jednak gdzieś indziej. Postanowiłem poszukać gdzie i mogę tylko zdradzić, że znalazłem. Zapraszam na film!

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Pierwsza jazda: Volkswagen Polo po liftingu - więcej gadżetów Skoda Superb Combi Ambition 2,0 TDI - czeskie klimaty [test autokult.pl] Test: Nowa Škoda Fabia - to koniec taniego samochodu dla przedstawicieli handlowych Nowy Ford Mondeo 1,5 EcoBoost & 2,0 TDCi - pierwsza jazda Test: Hyundai i20 N-line - napinanie mięśni Test: Kia Sorento Hybrid - premium bez ceny premium Pierwsza jazda McLarenem 765LT na torze Silverstone: konfrontacja z finałowym bossem Nowe Audi RS4 kontra RS6 - test, opinia, spalanie, cena Test: Dacia Sandero Stepway - po kilku dniach udowodniła, że zasługuje na miano crossovera Kalifornia wychodzi z mody: za kierownicą nowego Ferrari Portofino Skoda Superb Scout: pierwsza jazda nową wersją modelu po face liftingu Test: Ford Mustang GT '68 - jest jak sąsiad z okolicy. Niby go znasz, ale on ma swoje tajemnice

Popularne w tym tygodniu:

Test: Rolls-Royce Phantom VIII series II - gdy 2,5 mln zł to uczciwa cena Test: Peugeot 408 – tego nikt się nie spodziewał BMW M3 xDrive vs BMW X3 M: ile dziś zostało z legendy M? Test: Volkswagen ID.4 GTX - może i błyszczy, ale nie z tym oprogramowaniem Pierwsza jazda: Citroën C5 Aircross po liftingu. Po pierwsze wygoda Test: Citroën C5 X – bardzo ciekawe auto z wieloma "ale" Pierwsza jazda: Škoda Fabia 1.5 TSI Monte Carlo - szkoda, że zabrakło "manuala", ale problem leży gdzie indziej Test: Volkswagen California T6.1, czyli zima w kampervanie i dziesięć porsche na lodzie Test: Dacia Jogger z LPG — trudno o rozsądniejszą propozycję dla rodziny. I to mimo skromnej mocy Pierwsza jazda: Nissan Juke Hybrid – no i mamy silnikowy pomost Test: SsangYong Korando z LPG - złoty środek? Z pozoru tak, gdyby nie jedno duże "ale" McLaren Artura wygląda jak wszystkie przed nim, ale jest przełomowy. Tak jeździ hybryda z 680 KM na tył