Pomóż nam tworzyć Autokult! Co chcesz tu zmienić?

Maybach S680 - kupisz i zaczynasz mieć problemy

Maybach to samochód, którego nikomu nie trzeba przedstawiać. Limuzyna kojarzona z największym możliwym luksusem, prestiżem, wygodą i niesamowitymi pieniędzmi.

Maybach S680 — test wideo

Wiecie, ile to jest 1 300 000 zł? Gdybyście mieli gotówkę, to paczka z takimi pieniędzmi ważyłaby około 12 kg zakładając, że wypłata byłaby w stuzłotowych banknotach. To nie byłaby też mała paczka, bo zawierałaby 130 plików po 100 banknotów w każdym.

Kiedy człowiek sobie to wyobrazi, to wydaje się, że można kupić naprawdę wiele i rzeczywiście tak jest. Za taką kwotę możecie mieć sporej wielkości dom, prywatny mały samolot, prawie 440 ton cukru albo właśnie Maybacha S680. Naziemną prywatną biznes klasę, która oferuje wszystkie możliwe wygody dostępne w samochodach.

Można powiedzieć, że oferuje nawet więcej, bo ma magię maybacha, którą ciężko wytłumaczyć. Niestety ten samochód wcale nie jest idealny, bo czasem robi problemy z przyziemnych rzeczy. W nim zawsze musisz być ładnie i schludnie ubranym, uczesanym. Nie możesz wyskoczyć do Biedronki w dresiku, klapkach na małe zakupy… a może?

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Porównanie: Volvo XC90 T8 kontra V8. Hybryda kontra klasyka Nowa Škoda Superb 1.4 TSI Style - test, opinia, spalanie, cena Ford Grand C-Max 1,6 EcoBoost 150 KM Titanium - od przybytku głowa nie boli [test autokult.pl] Porsche Cayman PDK 2013 - droga zabawka na co dzień [test autokult.pl] Test: Volkswagen Caddy California - to nie kamper, lecz specjalistyczne narzędzie Ford Mondeo vs Volkswagen Passat - porównanie katalogowe - test [cz.1] Test: Toyota bZ4X – dlaczego nie można już jej mieć na własność? Mitsubishi Outlander PHEV - Robo-dinozaur Pierwsza jazda: Renault Megane E-Tech - psychologiczna bariera przekroczona Renault Megane R.S. z pakietem Cup: tak należy dziś robić hot hatcha Pierwsza jazda Fordem S-Maxem w wersji hybrydowej. Wiadomości o śmierci minivanów są przedwczesne Porównanie: VW Golf R kontra Ford Focus RS. Który lepiej idzie bokiem?

Popularne w tym tygodniu:

Test: Peugeot 308 BlueHDI – cofnąłem się w czasie, by pojeździć dieslem. Ma wielką zaletę i nie chodzi o zasięg Test: FSO 125p Pick-up - miał być eksportowym hitem, ale wyszło jak zwykle Test: Audi S8 po liftingu - luksus nie musi iść w parze z niesmaczną ostentacją Test: Mazda CX-5 z 2,5-litrowym silnikiem benzynowym. Czy pójście wbrew trendom się opłaciło? Test: Porsche 911 (992) Turbo S vs 911 (997) Turbo - dwaj tytani, którzy kończą swoje epoki. Swoją magię odkryli w Beskidach Test: Mercedes-AMG GT 63 S E Performance - tak jeździ i ryczy hybryda jeśli ma 843 KM! Test: Ford Mustang California Special - powrót po 7 latach za kierownicę legendy Test długodystansowy: Ford Mustang Mach-E AWD 98 kWh. Dzień dobry! Test: Ford Focus Active 1.0 EcoBoost – kiedy zniknie, to będzie naprawdę wielka strata Test: Mazda MX-5 z systemem KPC na przełęczy Salmopolskiej Test: Toyota RAV4 Adventure - czegoś mi tutaj zabrakło... Test: Cupra Formentor VZ5 – nowe auto Lewandowskiego