Test: Range Rover Evoque - cena odgrywa rolę drugoplanową

Range Rover Evoque jest na rynku od 2011 roku. Kiedy po 7 latach druga generacja ujrzała światło dzienne, otrzymała żartobliwą nazwę-Baby Velar. Ciężko się z tym nie zgodzić, bo gdyby nie proporcje nadwozia, można się pomylić.

Range Rover Evoque — test wideo

Nadwozie aktualnego wcielenia modelu Evoque nie przeszło praktycznie żadnych zmian. Najwięcej różnic jest we wnętrzu samochodu oraz pod maską. Z palety dostępnych jednostek zniknął diesel o mocy 240 koni. Aktualnie najmocniejszy silnik wysokoprężny ma moc 204 koni mechanicznych. Do wyboru jest jeszcze jednostka o mocy 163 koni. Wariantów benzynowych jest więcej. Do wyboru są 4 silniki o mocy od 160 do 300 koni.

W środku największą widoczną zmianą jest nowa kierownica. Ponadto mamy odświeżony system multimedialny, który działa sprawniej i ładniej wygląda. Za to wszystko jednak należy zapłacić cenę, która dla wielu może być zbyt wygórowana, aczkolwiek Land Rover nigdy nie starał się walczyć o klienta cennikiem, który w tym wypadku otwiera kwota 196 tysięcy złotych. Wybierając bogatą wersję wyposażenia oraz decydując się na opcje dodatkowe, możemy bez problemu przekroczyć 300 tysięcy.

Dla kogo jest najnowszy Range Rover Evoque? Moim zdaniem samochód nie jest typowo "kobiecy", jak powszechnie można uważać. To dojrzały i kompaktowy SUV, który dobrze czuje się w mieście. Zachwyci każdego, kto ceni w samochodach elegancję i harmonię kształtów zarówno w środku jak i na zewnątrz.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Hyundai i30 N Performance: sprawdziłem go jako auto na co dzień Mercedes-Benz A 180 d Limuzyna, czyli nowy "Baby Benz" zachwyca spalaniem BMW i8 nadal prezentuje się zjawiskowo. Apetyt rośnie zwłaszcza w wersji Roadster Porównanie: VW Golf R kontra Ford Focus RS. Który lepiej idzie bokiem? Test: Mercedes AMG GT 4door 63s - będziesz w nim grzeszyć Audi e-tron: to nie jest po prostu elektryczne Audi. Tu trzeba spojrzeć szerzej Peugeot 508 SW BlueHDI 180 GT: wariant rodzinny, prawie idealny Samochód, do którego mówisz. Sprawdzamy asystenta w Mercedesie Klasy A Test: Mercedes C 220 d 4Matic All-Terrain - jeśli Klasa C, to tylko z tym silnikiem Mazda 6 Sport Kombi 2,0 Sky-G SkyEnergy [test autokult.pl] BMW M550d xDrive (2015) - test, opinia, spalanie, cena Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG Offroad - w teren, czy do miasta?

Popularne w tym tygodniu:

Test: Mercedes-Benz Klasy S kończy 50 lat. S 580 e pokazuje świetlaną przyszłość modelu Test: Mercedes EQE 350+ – pójście po linii najmniejszego oporu Test: Toyota Aygo X – nie jest rewolucyjna, ale i tak budzi nie lada zainteresowanie Volkswagen T-Roc R, 2500 km i cztery osoby na pokładzie. Ta podróż budziła wiele obaw Test: Volkswagen ID.5 Pro Performance - ta słabsza i tańsza wersja Pierwsza jazda: DS 7 po faceliftingu - miał być komfortowy, jest naprawdę sportowy Test: Ford Mustang Mach-E w Europie, czyli 5 tys. km na prądzie i 5 mitów, w których jest trochę prawdy