Test: Range Rover Evoque - cena odgrywa rolę drugoplanową

Range Rover Evoque jest na rynku od 2011 roku. Kiedy po 7 latach druga generacja ujrzała światło dzienne, otrzymała żartobliwą nazwę-Baby Velar. Ciężko się z tym nie zgodzić, bo gdyby nie proporcje nadwozia, można się pomylić.

Range Rover Evoque — test wideo

Nadwozie aktualnego wcielenia modelu Evoque nie przeszło praktycznie żadnych zmian. Najwięcej różnic jest we wnętrzu samochodu oraz pod maską. Z palety dostępnych jednostek zniknął diesel o mocy 240 koni. Aktualnie najmocniejszy silnik wysokoprężny ma moc 204 koni mechanicznych. Do wyboru jest jeszcze jednostka o mocy 163 koni. Wariantów benzynowych jest więcej. Do wyboru są 4 silniki o mocy od 160 do 300 koni.

W środku największą widoczną zmianą jest nowa kierownica. Ponadto mamy odświeżony system multimedialny, który działa sprawniej i ładniej wygląda. Za to wszystko jednak należy zapłacić cenę, która dla wielu może być zbyt wygórowana, aczkolwiek Land Rover nigdy nie starał się walczyć o klienta cennikiem, który w tym wypadku otwiera kwota 196 tysięcy złotych. Wybierając bogatą wersję wyposażenia oraz decydując się na opcje dodatkowe, możemy bez problemu przekroczyć 300 tysięcy.

Dla kogo jest najnowszy Range Rover Evoque? Moim zdaniem samochód nie jest typowo "kobiecy", jak powszechnie można uważać. To dojrzały i kompaktowy SUV, który dobrze czuje się w mieście. Zachwyci każdego, kto ceni w samochodach elegancję i harmonię kształtów zarówno w środku jak i na zewnątrz.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Test vlog: Bentley Bentayga - odkryłem niespodziewane zakamarki w SUV-ie za milion Wyścig - Škoda Citigo 1,0 MPI kontra komunikacja miejska [test długodystansowy autokult.pl] Kia Venga 1,4 DOHC CVVT L - budżetowa sympatia [test autokult.pl] Chwila prawdy: Kia Stinger podejmuje wyzwanie VW Arteona i BMW 4 Gran Coupé Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi: niezrozumiała wersja porządnego auta Lancia Ypsilon S 1,2 Momo Design - test Test: Hyundai Santa Fe 1.6 T-GDI HEV 2WD - świetny wóz ze słabym punktem za 10 tys. zł Opel Grandland X 1.2 Turbo AT: znacznie lepszy od mniejszego brata Citroën C5 2.0 HDI 160 Exclusive Hydroactive - niewątpliwie francuski [test autokult.pl] Dacia Lodgy TCe 1,2 (115 KM) Prestige [test autokult.pl] Odważny krok naprzód. Jeździłem nowym BMW M5 z napędem na cztery koła Mercedes-Benz V250d 4MATIC: jak sprawdza się napęd na cztery koła w busie?

Popularne w tym tygodniu:

Test: Volkswagen Passat W8 - poznałem "króla" w nieoczywistym, ale słusznym wydaniu Pierwsza jazda: Maserati Grecale – zamaskowane spotkanie z najważniejszym modelem w historii marki Offroad Marcina: Mercedes EQC w terenie. Tak, ten elektryczny Test: BMW X5 M50i - żegnamy najlepszego diesla Test: Range Rover Evoque D200 – dla tych, którzy są znudzeni niemiecką dominacją w segmencie Vlog: Kia EV6 AWD – Koreańczycy mogą sporo namieszać Test: Porsche 911 Turbo S – sprawdziłem go na drogach Małopolski Test: Škoda Enyaq IV 80 to elektryk bezwysiłkowy. Po prostu wsiadasz i jedziesz Test: Volkswagen Golf Alltrack 2.0 TDI - samochód (prawie) kompletny z jedną poważną wadą Audi S8 z 2006 i 2021 roku. Sprawdzam, jak zmieniła się superlimuzyna z silnikiem z lambo Pierwsza jazda: nowe BMW Serii 2 Coupe – miało wrócić do korzeni, a zapatrzyło się w większego brata Test: BMW M440i xDrive Cabrio – sposób na relaks w słońcu