Test: VW California Beach - droga zabawka a może czysty pragmatyzm?

Dom na kółkach to marzenie wielu kierowców. To nie zawsze musi być ogromny apartament z udogodnieniami, które sprawią, że będziemy całkowicie niezależni. Kampery mają różne rozmiary i wyposażenie. Z tego filmu dowiecie się, do jakiej grupy należy VW California Beach.

VW California Beach — test wideo

Volkswagen ma bardzo duże doświadczenie w budowaniu samochodów z zabudowami kempingowymi. Wraz z rozwojem motoryzacji, stawały się one bardziej zaawansowane o dostosowane do potrzeb użytkownika. Czy taki staż w produkcji przekłada się na dzisiejsze rozwiązania?

VW California Beach to skromniejsza odmiana samochodu kempingowego. Nie znajdziemy tutaj prysznica, lodówki oraz zabudowy w postaci szafek. Mamy skromną kuchenkę, parę dodatków i to, co najważniejsze, czyli przestrzeń do spania w otwieranym dachu.
To niewiele, ale czasem właśnie tyle wystarczy, aby dobrze spędzić urlop w tym samochodzie.

Samochód ma silnik o mocy 204 KM, napęd na 4 koła wraz z blokadą tylnego dyferencjału, system DCC, który znacząco poprawia komfort podróży oraz trochę elektroniki dbającej o nasze bezpieczeństwo. To wszystko sprawia, że VW California Beach może być dobrym samochodem do użytku codziennego i doskonałym towarzyszem wakacyjnych wojaży.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Renault Laguna Coupé 2,0 dCi 4Control - test Test: Polski Fiat 126p vs. współczesny 20-latek, czyli bitwa na pasy i linki Toyota RAV4 piątej generacji: sprawdzam, co zmieniło się w najpopularniejszym SUV-ie świata Test: Mercedes-Benz GLA 200 - czy SUV premium z silnikiem 1.3 ma sens? BMW X2 20d xDrive: wygląda fantastycznie, ale brakuje mu charakteru Test: Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG – odmłodzony bestseller tak, ale nie z dieslem BMW X4 xDrive 30d - test Opel Grandland X 1.2 Turbo AT: znacznie lepszy od mniejszego brata Test: Saab 99 – cichy bohater, który pokazał nowe oblicze marki i wyznaczał standardy bezpieczeństwa Test: Ssangyong Tivoli Grand - walczy ze stereotypami i idzie mu całkiem nieźle Toyota Avensis 2.0 D4-D (2015) - test, opinia, spalanie, cena Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet: najlepsze kompaktowe kombi na rynku?

Popularne w tym tygodniu:

Test: BMW X5 xDrive 30d - z tym dieslem mógłbym jechać i na koniec świata Porównanie: Lamborghini Urus kontra Porsche Cayenne Turbo GT – rodzinne porachunki Test: LEVC TX – londyńska hybrydowa taksówka za niebotyczną cenę Test: Renault Master brygadowy z paką, skrzynią i żurawiem. Brakuje tylko prysznica, sauny i toalety Test: Aston Martin DBX to historyczny sukces marki. Brytyjczycy wreszcie mają auto lepsze od Porsche Test: Volkswagen Caddy PanAmericana – kombivan na pokaz Test: Audi Q4 e-tron - zobacz, dokąd zmierza motoryzacja Test wideo: Volkswagen ID.3 Pure Performance, czyli elektryk w cenie diesla Test: Smart EQ Fortwo Cabrio, czyli nowoczesny sposób na przestarzały pomysł Test: Mercedes-Benz E 300e po liftingu - dobrze, że w ofercie jest alternatywna hybryda plug-in Test: Nowe Suzuki SX4 S-Cross – dwa punkty widzenia Test: Dacia Sandero z "automatem" - odrobina prestiżu, która stawia ważne pytanie