Test: VW California Beach - droga zabawka a może czysty pragmatyzm?

Dom na kółkach to marzenie wielu kierowców. To nie zawsze musi być ogromny apartament z udogodnieniami, które sprawią, że będziemy całkowicie niezależni. Kampery mają różne rozmiary i wyposażenie. Z tego filmu dowiecie się, do jakiej grupy należy VW California Beach.

VW California Beach — test wideo

Volkswagen ma bardzo duże doświadczenie w budowaniu samochodów z zabudowami kempingowymi. Wraz z rozwojem motoryzacji, stawały się one bardziej zaawansowane o dostosowane do potrzeb użytkownika. Czy taki staż w produkcji przekłada się na dzisiejsze rozwiązania?

VW California Beach to skromniejsza odmiana samochodu kempingowego. Nie znajdziemy tutaj prysznica, lodówki oraz zabudowy w postaci szafek. Mamy skromną kuchenkę, parę dodatków i to, co najważniejsze, czyli przestrzeń do spania w otwieranym dachu.
To niewiele, ale czasem właśnie tyle wystarczy, aby dobrze spędzić urlop w tym samochodzie.

Samochód ma silnik o mocy 204 KM, napęd na 4 koła wraz z blokadą tylnego dyferencjału, system DCC, który znacząco poprawia komfort podróży oraz trochę elektroniki dbającej o nasze bezpieczeństwo. To wszystko sprawia, że VW California Beach może być dobrym samochodem do użytku codziennego i doskonałym towarzyszem wakacyjnych wojaży.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Jeep Grand Cherokee Trackhawk: SUV z napędem z piekła Test: Kia Stonic iMT - z elektromechanicznym sprzęgłem! Mini Clubman John Cooper Works – ekstremalnie mocny i do bólu brytyjski Nowe Renault Grand Scénic i Mégane Grand Coupé - pierwsza jazda nowościami z Francji Audi RS3 Sportback S tronic: szybki, ale nie mogłem znaleźć w nim emocji Plug-in w wydaniu BMW. Test hybrydowej Serii 5 Elektrykami podobno nie da się podróżować po Polsce, więc na urlop pojechałem elektrycznym BMW i3s Citroën DS5 2,0 HDi So Chic - było bardzo blisko [test autokult.pl] BMW 750d xDrive M-Sport kontra Audi A8 4.2 TDI quattro - test Pierwsza jazda BMW M3 (i M4 też). Nawet nerki nie przesłonią prawdy o tym aucie! Pierwsza jazda Audi RS Q3 na lodzie. Naprzeciw zimie Rolls-Royce Cullinan: pierwszy polski test najdroższego SUV-a świata

Popularne w tym tygodniu:

Test: Volkswagen ID.3 Pro S - "Don't worry, be happy" Test: Ford Puma ST i Ford Ranger Raptor – łączy je więcej, niż myślisz Test: Hyundai i30 N po liftingu - czy z automatem jest tak samo dobry, jak z ręczną skrzynią? Porównanie: Ford Puma ST vs Kawasaki Ultra LX - półtora litra na dwa sposoby Test: Hyundai i20 N Performance - zadziorny gałgan, który skradł moje serce w kilka chwil BMW i4 M50 – to tego elektryka powinni się obawiać tradycjonaliści Pierwsza jazda: nowy Lexus NX - klienci już rzucili się do salonów Test: Renault Express van 1.3 TCe – dobrze przejął rolę dacii Test: Toyota Yaris Cross - podwoić cenę podstawową, nie jest trudno Test: Peugeot 508 SW 1.6 PureTech 180 - rozsądny zestaw, który właśnie zyskał na atrakcyjności Pierwsza jazda: Honda HR-V e:HEV - hybryda "inna niż wszystkie". Wyróżnia ją nie tylko napęd