Test: Dacia Sandero TCe - stworzona pod LPG

Kiedyś Dacia kojarzyła się nie najlepiej. Obecnie wszystko ma szansę się zmienić. Samochody tej marki są coraz bardziej nowoczesne, ale zachowane są elementy pozwalające obniżyć cenę oraz koszty eksploatacji. Świetnym przykładem jest Dacia Sandero z instalacją autogazu.

Dacia Sandero — test wideo

Nowa Dacia Sandero skutecznie zrywa ze stereotypem najtańszego samochodu. Nie chodzi tutaj jednak o kwestię ceny, lecz o skojarzenia, które mamy, myśląc o aucie budżetowym.

Lepsze wyposażenie i wykończenie to nie jedyne mocne argumenty, którymi Sandero może walczyć o klienta. Zmienił się też wygląd tego samochodu, który może przekonać do siebie sceptyków, kojarzących dacię z mało atrakcyjnymi wizualnie bryłami.

Pod maską testowego egzemplarza pracował silnik 1.0 TCe 100 wyposażony w fabryczną instalację gazową, która zdecydowanie obniża koszty codziennej eksploatacji. Z tego filmu dowiecie się, jakie jest zużycie LPG, oraz czy jazda na gazie ma wpływ na osiągi.

Przeczytaj więcej o Dacii Sandero:

Nowa Dacia Sandero – wyższe ceny, ale i tak tanio. Jest LPG i automat

Podczas polskiej premiery rynkowej nowej generacji Dacii Sandero i Logan poznaliśmy ceny modelu Sandero, które nadal będzie sprzedawane w wersji na LPG, a…

Test: Dacia Sandero TCe 100 LPG — przy cenie ok. 50 tys. zł jest nie do pobicia

Nie sztuką jest zrobić dobre, ale drogie auto. Gdy ceny dobrze wyposażonych pojazdów segmentu B zaczynają niebezpiecznie zbliżać się do kwoty 70 tys….

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Ford Galaxy 2.0 TDCi 180 KM AWD Powershift - największy krewniak Mondeo Lego Technic Porsche 911 RSR: kilkanaście godzin czystej frajdy Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Kia Soul FL 1,6 XL - z dedykacją dla młodych [test autokult.pl] Test długodystansowy: sprawdzamy systemy bezpieczeństwa Škody Scali Nowy Opel Astra OPC GTC (2014) - test Mercedes-Benz C250 Coupé Sport - wbrew stereotypom [test autokult.pl] Audi S7 Sportback TDI to jest dokładnie to, czego oczekiwałem. Tylko ten tylny zderzak... Test: Citroën Berlingo 1.2 PureTech - propozycja dla tych, którzy nie potrzebują SUV-a Dacia Dokker Laureate 1,5 dCi 90 – test Jeep Wrangler Rubicon 2,8 CRD - jestem legendą [test autokult.pl] Test: Audi RS Q3 Sportback - zapomnijcie o aucie, skupcie się na silniku

Popularne w tym tygodniu:

Test: BMW Z4 M40i - sportowe składniki, leniwy charakter Pierwsza jazda: Toyota Yaris Cross Hybrid - ma ogromne szanse przedrzeć się na segmentowy szczyt Test: Nowa Dacia Jogger - 7 miejsc... LPG... brzmi nieźle? Test: Ford Focus Sedan – niechciane dziecko Forda? 40 lat Porsche 944. Zaczęło się od Le Mans, później było jeszcze lepiej Pierwsza jazda: Peugeot 308 - więcej, lepiej, drożej Pierwsza jazda: Audi Q4 Sportback e-tron - modniejszy, a wcale nie mniej funkcjonalny Test: Renault Arkana E-Tech - z każdym kolejnym dniem lepsza Pierwsza jazda Porsche 911 Carrera GTS: najmniej znane, a najlepsze 911 Test: Volkswagen Tiguan – hybrydowy koń pociągowy Test: BMW 840d – i po co ci to M8? Test: Porsche Panamera 4S E-Hybrid – tak zielone, że aż boli