Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Mercedes GLC Coupe wygląda atrakcyjnie, w innych aspektach jest zaledwie poprawny Kia Ceed 1.4 T-GDi: trudno o bardziej zwyczajne auto. W tej klasie to komplement Peugeot 208 1,6 e-HDI Allure - lwi charakter w wersji mini [test autokult.pl] Test Infiniti QX60: kupujmy wolnossące V6, bo tak szybko odchodzą Test Suzuki Vitary 1.0 BoosterJet: tak dużo za tak niedużo Volkswagen Golf Sportsvan 1,4 TSI 150 KM - pierwsza jazda Volvo V60 Cross Country i V60 T8: pierwsza jazda nowymi wersjami szwedzkiego kombi Peugeot 208 1.2 PureTech 110 KM Allure - test [wideo] Chevrolet Aveo 4d 1,3 Diesel LTZ - więcej, niż myślisz [test autokult.pl] Nowy Hyundai Tucson (2015) 2,0 High AT - test, opinia, spalanie, cena Porsche Macan po liftingu - to tylko mała kosmetyka Volvo S60 T6 AWD Polestar - pokrewieństwo kontrolowane

Popularne w tym tygodniu:

Test: Dacia Logan pokazuje, że za ok. 50 tys. zł można kupić nowe, sensowne auto Pierwsza jazda Mazdą MX-5 Cup. Nowa polska seria najlepsza do rozpoczęcia przygody z wyścigami Test: Hyundai Kona hybrid - bycie eko nie zawsze jest tanie Test: Volkswagen Tiguan eHybrid – czy pogoń za "modą" przyniesie sukces? Test: Volvo V60 B4 Momentum Pro - nie będziesz się wstydzić Test: Citroën C5 Aircross Hybrid 225 – z trójki koncernowych braci najlepiej odnajduje się w swojej roli Test: Volkswagen Golf GTI - klątwa wszechstronności Test: Citroën C4 - (kolejna) zmiana zasad gry Test: BMW 128ti - myśląc o nim jak o członku rodziny "M", można się srogo rozczarować Test: BMW M5 CS to auto o dwóch obliczach. Jedno mnie zmasakrowało, drugie chciało zabić