Test: Toyota GR Supra 2.0 - dodatkowy litr? Mnie już wystarczy

Kiedy w samochodzie sportowym pojawia się wersja ze słabszym silnikiem, zawsze jest jej trudniej zrobić dobre wrażenie. Większość fanów sportowych samochodów po prostu nie trawi downsizingu. Supra 2.0 też nie ma łatwo.

Toyota GR Supra 2.0 (2020) - opinia, test

Gdy pojawiła się na rynku słabsza Toyota Supra z silnikiem o pojemności 2,0 l, większość osób stwierdziła, że R4 to nigdy nie będzie R6. Mówiono, że na pewno ten samochód gorzej brzmi, jest wolniejszy i niekoniecznie lepiej jeździ. I — szczerze mówiąc — zanim przetestowałem to auto, uważałem podobnie. W końcu przyszedł czas, by przekonać się na własnej skórze, jak jest naprawdę.

Do redakcji przyjechała wersja Fuji Speedway stworzona na cześć słynnego toru wyścigowego. W ten sposób Japończycy chcą podkreślić, jak ważną rolę w opracowaniu ich auta odegrał ten obiekt. Samochód został pomalowany w barwy stajni Toyota Gazoo Racing, stąd połączenie białego metalizowanego lakieru z czerwonymi wstawkami oraz czarnymi 19-calowymi kutymi felgami.

Czy zatem Toyota Supra ze słabszym 2-litrowym silnikiem może równać się z mocniejszą wersją? Czy jest w stanie zaoferować podobną ilość emocji? Postanowiłem to sprawdzić w kilku konkurencjach.

Obserwuj nas na Google News:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Pierwsza jazda: Opel Grandland po liftingu - z dodatkiem Mokki Mitsubishi Outlander 2,0 MiVEC 4WD CVT Intense [test autokult.pl] Škoda Octavia 1,2 TSI DSG Ambition - test długodystansowy Test: Hyundai Tucson w wersji plug-in nie wyróżnia się na tle konkurencji Toyota Land Cruiser 150 3,0 D4D A/T Invincible - test Czy kosmetyki samochodowe W5 Carcare są skuteczne? [konkurs i test autokult.pl] Audi odkrywa karty - sprawdzamy co potrafi nowa generacja A6 Porsche Panamera Turbo Executive: pożeracz autostrad i mistrz zakrętów Jeep Cherokee Trailhawk V6 3.2 A9 4WD - test Cnota powściągliwości: pierwsza jazda Astonem Martinem DB11 z silnikiem V8 DS 4 (2016) 2.0 BlueHDI 180 EAT6 - test, opinia, spalanie, cena SsangYong Korando Quartz 4WD - come back [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Test: Rolls-Royce Phantom VIII series II - gdy 2,5 mln zł to uczciwa cena Test: Peugeot 408 – tego nikt się nie spodziewał BMW M3 xDrive vs BMW X3 M: ile dziś zostało z legendy M? Test: Volkswagen ID.4 GTX - może i błyszczy, ale nie z tym oprogramowaniem Pierwsza jazda: Citroën C5 Aircross po liftingu. Po pierwsze wygoda Test: Citroën C5 X – bardzo ciekawe auto z wieloma "ale" Pierwsza jazda: Škoda Fabia 1.5 TSI Monte Carlo - szkoda, że zabrakło "manuala", ale problem leży gdzie indziej Test: Volkswagen California T6.1, czyli zima w kampervanie i dziesięć porsche na lodzie Test: Dacia Jogger z LPG — trudno o rozsądniejszą propozycję dla rodziny. I to mimo skromnej mocy Pierwsza jazda: Nissan Juke Hybrid – no i mamy silnikowy pomost Test: SsangYong Korando z LPG - złoty środek? Z pozoru tak, gdyby nie jedno duże "ale" McLaren Artura wygląda jak wszystkie przed nim, ale jest przełomowy. Tak jeździ hybryda z 680 KM na tył