Test: Mercedes-Benz G350d - ma być "terenówką na co dzień", więc tak go potraktowałem

Mercedes Klasy G niedawno przeszedł największą modernizację w swojej historii. Zmiany miały sprawić, że ta wielka terenówka stanie się wygodnym autem na co dzień. Sprawdziłem to, zabierając nowy model w miejsca, w których poprzednik miał największe trudności - na parking podziemny i autostradę.

Nowego Mercedesa Klasy G miałem już okazję sprawdzić w mocnych wydaniach benzynowych: G500 i G63 AMG. Kilka miesięcy po nich do oferty dołączył także wariant wysokoprężny, który można uznać za stosunkowo racjonalną alternatywę. Stosunkowo, bo nadal mówimy o mierzącej blisko dwa metry wysokości terenówce z luksusowym wnętrzem i ceną bliską pół miliona złotych. Jeśli ma to być jednak "Klasa G na co dzień", to właśnie tak ją potraktowałem. Efekty możecie zobaczyć w filmie powyżej.

Mercedes-AMG G63: Joker trafia na drogi

Są całkiem oderwani od rzeczywistości, ale i wyjątkowo dobrze do niej pasują. Filmowy wróg Batmana i najszybsza odmiana Mercedesa Klasy G mają…

Mercedes-Benz G500 nowej generacji: pierwszy test na polskich drogach (i bezdrożach)

To dość oryginalne wyzwanie: stworzyć samochód, który jak najbardziej będzie przypominał swojego poprzednika. Mercedes poradził sobie z tym zadaniem…

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Mitsubishi Outlander PHEV - Robo-dinozaur Volkswagen Golf VII 2,0 TDI DSG Highline - nowy? [test autokult.pl] Seat Leon Cupra R ST: 300-konne kombi z napędem na 4 koła Test Citroën C3 Aircross 1.2 PureTech – Francuzi wracają tam, gdzie być powinni Dacia Sandero 1,2 LPG Lauréate Black Line2 - auto na kryzys [test autokult.pl] Test: Ford Transit Trail 2.0 170 KM - wszechstronny, ale nie do ciężkiego terenu Abarth 595 Turismo [test] Oszczędny, szybki, praktyczny. Opel zaprezentował flagowego SUV-a Nowa Toyota Supra z bliska. Jeden z najważniejszych powrotów ostatnich lat Nissan Qashqai z bazowym silnikiem 1.3 l. To jednostka z Dustera i Klasy A Toyota Auris Touring Sports Hybrid (2016) - test, opinia, spalanie, cena Ford Fiesta ST vs. Ford Focus ST w ODTJ Bednary [relacja autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Test: Przejechałem się Alfą Romeo 33 z silnikiem boxer i zapomniałem, jak się nazywam Pierwsza jazda: Škoda Fabia 4. generacji – ma ogromną szansę powtórzyć sukces poprzednika Test: Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Hybrid - jego pozycja jest niezagrożona Test: Suzuki Across PHEV – lifting twarzy za 30 tys. zł Test: Škoda Octavia Combi RS iV - ekologiczno-sportowy kompromis nie do końca się sprawdził Test: Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG – odmłodzony bestseller tak, ale nie z dieslem Test: Volvo XC60 B4 AWD - w poszukiwaniu spokoju Pierwsza jazda: Opel Mokka e – już ładniej, ale teraz to bym chciał coś większego Test: Hyundai Santa Fe 1.6 T-GDI HEV 2WD - świetny wóz ze słabym punktem za 10 tys. zł Test: BMW iX3 wygląda jak odgrzewany kotlet, ale w normalności tkwi jego siła Dacia Sandero TCe - stworzona pod LPG Test: Kia Sorento Hybrid - premium bez ceny premium