Weź udział w badaniu preferencji polskich kierowców

Test: Mercedes-Benz G350d - ma być "terenówką na co dzień", więc tak go potraktowałem

Mercedes Klasy G niedawno przeszedł największą modernizację w swojej historii. Zmiany miały sprawić, że ta wielka terenówka stanie się wygodnym autem na co dzień. Sprawdziłem to, zabierając nowy model w miejsca, w których poprzednik miał największe trudności - na parking podziemny i autostradę.

Nowego Mercedesa Klasy G miałem już okazję sprawdzić w mocnych wydaniach benzynowych: G500 i G63 AMG. Kilka miesięcy po nich do oferty dołączył także wariant wysokoprężny, który można uznać za stosunkowo racjonalną alternatywę. Stosunkowo, bo nadal mówimy o mierzącej blisko dwa metry wysokości terenówce z luksusowym wnętrzem i ceną bliską pół miliona złotych. Jeśli ma to być jednak "Klasa G na co dzień", to właśnie tak ją potraktowałem. Efekty możecie zobaczyć w filmie powyżej.

Mercedes-AMG G63: Joker trafia na drogi

Są całkiem oderwani od rzeczywistości, ale i wyjątkowo dobrze do niej pasują. Filmowy wróg Batmana i najszybsza odmiana Mercedesa Klasy G mają…

Mercedes-Benz G500 nowej generacji: pierwszy test na polskich drogach (i bezdrożach)

To dość oryginalne wyzwanie: stworzyć samochód, który jak najbardziej będzie przypominał swojego poprzednika. Mercedes poradził sobie z tym zadaniem…

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Alpina B7 to znacznie więcej niż BMW na sterydach. Łączy sprzeczności, jak nic innego Mercedes-Benz Vito 116 CDI 4Matic Kombi - w starym dobrym stylu [test autokult.pl] Najmocniejsze Mini w historii. Clubman i Countryman JCW na torze, drodze i poza nią Audi S7 Sportback TDI to jest dokładnie to, czego oczekiwałem. Tylko ten tylny zderzak... Mercedes Klasy X 250d Power: SUV w segmencie pick-upów? Test: Porsche 718 Cayman GT4 to samochód ostateczny na tor i na drogę Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ - sportowiec z duszą muscle cara Pierwsza jazda Infiniti QX60: przestronny SUV zrobiony jak dawniej Test: Seat Leon 1.4 e-Hybrid (204 KM) - ta wersja przekonała mnie nie tylko ceną Mercedes GLB to chyba pierwszy kompaktowy SUV, który naprawdę mi się podoba Test: Opel Grandland X Hybrid4. Czy naprawdę potrzebujesz aż 300 KM? Mitsubishi Eclipse Cross - test napędu i zasięgu

Popularne w tym tygodniu:

Test: Lexus LC500 Convertible to japońskie gran turismo. Reakcje Włochów na jego widok były bezcenne Pierwsza jazda: Ford Mustang Mach 1 na torze, drodze i w scenie jak z amerykańskiego filmu akcji Test: Świat się kończy, Golf R droższy od S3. Pytanie jednak, czy jest lepszy? Pierwsza jazda: Seat Arona i Ibiza po liftingu – Hiszpanie stawiają na nowoczesność, ale z umiarem Test: Mercedes-Benz S 500 dowodzi, że czasy mogą się zmieniać, ale król jest tylko jeden Ferrari F40 vs Ferrari SF90 Stradale: super-V8, które napisały historię na nowo Test: Peugeot Rifter - gdy kierujesz się zdrowym rozsądkiem Test: Volkswagen Golf GTI - ty masz moc, a on co innego Pierwsza jazda: Audi Q4 e-tron - twój kolejny (elektryczny) SUV Test: Audi RS e-tron GT w ośrodku Driveland. Jak zwinne może być auto ważące 2,5 tony? Jeep Wrangler 4xe - ile wynosi dopłata za wtyczkę? Test: Nissan Qasqhai — jest niezły, ale mój umysł nadal to wypiera