Test: Mercedes-Benz G350d - ma być "terenówką na co dzień", więc tak go potraktowałem

Mercedes Klasy G niedawno przeszedł największą modernizację w swojej historii. Zmiany miały sprawić, że ta wielka terenówka stanie się wygodnym autem na co dzień. Sprawdziłem to, zabierając nowy model w miejsca, w których poprzednik miał największe trudności - na parking podziemny i autostradę.

Nowego Mercedesa Klasy G miałem już okazję sprawdzić w mocnych wydaniach benzynowych: G500 i G63 AMG. Kilka miesięcy po nich do oferty dołączył także wariant wysokoprężny, który można uznać za stosunkowo racjonalną alternatywę. Stosunkowo, bo nadal mówimy o mierzącej blisko dwa metry wysokości terenówce z luksusowym wnętrzem i ceną bliską pół miliona złotych. Jeśli ma to być jednak "Klasa G na co dzień", to właśnie tak ją potraktowałem. Efekty możecie zobaczyć w filmie powyżej.

Mercedes-AMG G63: Joker trafia na drogi

Są całkiem oderwani od rzeczywistości, ale i wyjątkowo dobrze do niej pasują. Filmowy wróg Batmana i najszybsza odmiana Mercedesa Klasy G mają…

Mercedes-Benz G500 nowej generacji: pierwszy test na polskich drogach (i bezdrożach)

To dość oryginalne wyzwanie: stworzyć samochód, który jak najbardziej będzie przypominał swojego poprzednika. Mercedes poradził sobie z tym zadaniem…

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Mitsubishi Outlander 2,0 MiVEC 4WD CVT Intense [test autokult.pl] Kia Stinger GT: po latach udowadnia, gdzie tak naprawdę leży jej siła Kia Niro Plug-in Hybrid: nawet w zimie potrafi być bardzo oszczędna Peugeot 308 GTI jako hot-hatch poskromiony Czterodrzwiowe gran turismo po głębokiej modernizacji – pierwsza jazda Maserati Ghibli po face liftingu Mazda CX-7 2,3 MZR DISI Turbo Sport - SUV z pazurem [test autokult.pl] Volvo XC60 D5 AWD Summum - test Volkswagen Cross Polo 1,2 TSI - test, opinia, spalanie, cena Suzuki SX4 S-Cross 1,4 140 KM BoosterJet (2016) – prawdziwy samuraj? Ford B-Max 1,0 EcoBoost Titanium - tylko alternatywa [test autokult.pl] Isuzu D-Max 2,5 TD LSX AT - do roboty [test autokult.pl] Nowy Mercedes CLA: baby-benz jeszcze nigdy nie był tak dobry

Popularne w tym tygodniu:

Porównanie: Mercedes-AMG GT 4-door Coupé 63 S kontra Porsche Panamera Turbo S na Torze Modlin – królowie toru, królowie życia Test: Audi 100 z 1991 r. w sentymentalnej podróży do Słomczyna Biję własny rekord spalania. Ile można wycisnąć z 2.0 TDI w Audi A3? Test: Lamborghini Sián FKP 37 z klocków lego: 50 odcieni zielonego Test: Alfa Romeo Giulia po liftingu - dokładnie takich zmian było jej trzeba. Szkoda, że dopiero teraz Test: Mercedes-AMG GLE 53 Coupe - takie powinno być BMW X6! Test: Cupra Formentor – rewolucji nie będzie, ale przyjemności też nie zabraknie Test: BMW 118i kontra Audi A3 35 TDI - kompakty się biją, korzysta klient Test: BMW X5 M Competition – jednostronny pojedynek z prawami fizyki Test: Porsche 718 Cayman GT4 to samochód ostateczny na tor i na drogę Porównanie: Audi RS 7 kontra BMW M8 Gran Coupe na Torze Modlin Test vlog: Lexus NX 300h jest siódmy rok na rynku, a jego popularność tylko rośnie. Próbuję to zrozumieć