Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Poradniki i mechanika:

Test amortyzatorów może błędnie podać negatywny wynik. To nie jest wina ani diagnostów, ani maszyn Awaria na drodze szybkiego ruchu – radzimy, jak się zachować Konstrukcja układu korbowego – wał korbowy [część 3] Najtańsze nowe samochody na rynku. Zobacz, ile zapłacisz za automat, diesla i hybrydę Wideo w ogłoszeniu sprzedaży samochodu. Jak zrobić to poprawnie? Zakup auta ze skrzynią DSG: komfort obarczony ryzykiem Aluminiowe czy stalowe - jakie felgi lepsze na zimę? Rozgrzewać samochód na postoju czy nie? Odpowiedź nie jest jednoznaczna Za naprawę tych zawieszeń słono zapłacisz! [poradnik] Rozstanie z gaźnikiem - ewolucja zasilania silników (cz. 1) Uwaga na silnik 2.5 TDI – co się psuje w najgorszej jednostce napędowej koncernu Volkswagena? [część 2] Bezpieczny wypadek - klatki bezpieczeństwa

Popularne w tym tygodniu:

Działanie i generacje sprzęgła haldex. Dlaczego może być lepsze od napędu stałego? Hybryda e:HEV. Jak działa układ Hondy i dlaczego jest ciekawą alternatywą dla "zwykłego" napędu Kontrolka check engine i kontroli trakcji – dlaczego dwie, a nie jedna? Wilgoć w samochodzie. Jak się jej pozbyć? Poziomy autonomii samochodu. Ile z nich wyznaczono i czym się charakteryzują? Zaskakująca usterka, która objawia się zimą. Co zrobić, jeśli nie działa napęd 4x4? Jakie przywileje mają kierowcy aut elektrycznych? Nie tylko wjazd na buspas