Naprawił logo Jaguara. Internauci zachwyceni
Nowe logo i kampania promocyjna Jaguara wywołały spore kontrowersje w ostatnich dniach. Mówiąc delikatnie, zmiany nie przypadły do gustu opinii publicznej. Jeden z niezależnych grafików wziął więc sprawy w swoje ręce i zaproponował alternatywne logo.
25.11.2024 09:19
Kilka dni temu Jaguar ogłosił, że całkowicie odcina się od dotychczasowego dziedzictwa. Marka rozpoczyna nowy rozdział pod znakiem nowoczesności i elektromobilności. Decyzji towarzyszyła prezentacja nowego logo, które nie wszystkim przypadło do gustu.
Zobacz także
Na odzew internautów nie trzeba było długo czekać. Większość komentarzy w mediach społecznościowych Jagura była zdecydowanie krytyczna, co sprawiło, że jeden z niezależnych grafików wziął sprawy w swoje ręce.
Allan Peters stworzył alternatywne logo, które łączy nowoczesność z dziedzictwem marki. To bardziej ewolucja zamiast rewolucji. Trzeba przyznać, że propozycja Petersa może się podobać. Zresztą, zobaczcie sami:
Zarówno "kot" jak i font, którym wykonano napis, są zupełnie nowe, a jednocześnie wyglądają na tyle znajomo, że trudno pomylić je z inną marką. W przeciwieństwie do łagodnych kształtów zaproponowanych przez Jaguara, mają "pazur", z którego marka słynęła przez lata. Cóż, szkoda, że to nic więcej, jak alternatywna wizja, która nigdy nie doczeka się realizacji.