Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Lamborghini Huracán EVO: walka do samego końca Renault Mégane CC 1,4 TCe Monaco GP - lato w mieście [test autokult.pl] Land Rover Discovery Sport 2.0 Si4 HSE - test, opinia, spalanie, cena Audi Q8 vs Maserati Levante: dwie szkoły tworzenia Super-SUV-a Samochód nowej generacji czy gadżet? Tesla Model X na polskich drogach Hyundai i30 Turbo 1.6T vs Mazda 3 2.0 Skyactiv-G - silnik doładowany czy wolnossący? Nowy Ford Focus ST (2015) - pierwsza jazda [test] Audi Q3 Sport 2.0 TFSI quattro S line - test, opinia, spalanie, cena Suzuki SX4 S-cross 1,6 VVT AllGrip CVT [test] Renault Latitude V6 3,0 dCi Initiale Paris - Samsung dla Europejczyka [test autokult.pl] Test: Peugeot 308 PureTech 130 - nie chce się z niego wysiadać Opel Insignia 2,8 V6 4x4 - oksymoron czy niedaleka przyszłość? [kobiecym okiem][test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Test: Rolls-Royce Phantom VIII series II - gdy 2,5 mln zł to uczciwa cena Test: Ford GT40 oraz GT – stanąłem oko w oko z legendą Le Mans i jego współczesnym odpowiednikiem BMW M3 xDrive vs BMW X3 M: ile dziś zostało z legendy M? Test wideo: Aston Martin DBX707. Tak brzmi 707 KM w SUV-ie! Czy to jeszcze legalne? Test: Volkswagen ID.4 GTX - może i błyszczy, ale nie z tym oprogramowaniem Pierwsza jazda: Citroën C5 Aircross po liftingu. Po pierwsze wygoda Test: Citroën C5 X – bardzo ciekawe auto z wieloma "ale" Pierwsza jazda: Škoda Fabia 1.5 TSI Monte Carlo - szkoda, że zabrakło "manuala", ale problem leży gdzie indziej Test: Volkswagen California T6.1, czyli zima w kampervanie i dziesięć porsche na lodzie Test: Peugeot 408 – tego nikt się nie spodziewał Test: SsangYong Korando z LPG - złoty środek? Z pozoru tak, gdyby nie jedno duże "ale" Pierwsza jazda: Nissan Juke Hybrid – no i mamy silnikowy pomost