Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Pierwsza jazda Porsche 911 Cabrioletem: wersja 992, poprawiona Alfa Romeo MiTo 1,4 TB TCT S&S Distinctive Q2 - trzeba mieć fantazję, dziadku [test autokult.pl] Hyundai i30 N: koreańczyk z genami BMW M Mercedes-Benz E400 Coupé - test Peugeot 5008: sporo udaje, ale w tym wypadku to wielka zaleta SsangYong Tivoli 1,6 128 KM - test, opinia, spalanie, cena Ford Focus Sedan 1,6 EcoBoost 182 KM Titanium - dylemat [test autokult.pl] Volvo S90 i V90 - nowy rywal dla niemieckiej trójki w segmencie E Nowa Toyota Yaris 1,33 Dynamic - test Opel Insignia ST Cosmo 2,0T 250 KM 4x4 A/T - serce czy rozum? [test autokult.pl] Honda CR-V 2,0 i-VTEC Elegance - czekając na następcę [test autokult.pl] Škoda Rapid Spaceback 1,6 TDI Elegance [pierwsza jazda autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Test Toyoty GR Supry: wyjaśniam, dlaczego nowa generacja udźwignęła legendę Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Volvo XC90 B5: ostatnia deska ratunku dla diesla Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Škoda Superb po liftingu: z silnikiem benzynowym oszczędna jak diesel Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Test Rama 1500 Rebel: już wiem, co to jest porządny samochód Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range Gdzie UE popełnia błąd? Krótkie wyjaśnienie z V8 z Lexusa LC500