Porsche Panamera Turbo Executive: pożeracz autostrad i mistrz zakrętów

Ten artykuł ma 2 strony:

Porsche Panamera Turbo Executive — dane techniczne, spalanie

Porsche Panamera Turbo Executive Sport Chrono

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: V8, turbo  
Rodzaj paliwa: benzyna  
Ustawienie: wzdłużne  
Objętość skokowa: 3 996 cm³  
Moc maksymalna: 550 KM przy 5750 — 6 000 obr./min  
Moment maksymalny: 770 Nm przy 1960 — 4 500 obr./min  
Skrzynia biegów: 8-biegowa, automatyczna  
Typ napędu: stały na cztery koła  
Hamulce przednie: tarczowe, ceramiczne  
Hamulce tylne: tarczowe, ceramiczne  
Zawieszenie przednie: wielowahaczowe  
Zawieszenie tylne: wielowahaczowe  
Koła, ogumienie przednie: 275/35 ZR21  
Koła, ogumienie tylne: 315/30 ZR21  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia:

hatchback

 
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: 2175 kg  
Ładowność: 460 kg  
Długość: 5199 mm  
Szerokość: 1937 mm  
Wysokość: 1432 mm  
Rozstaw osi: 3100 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 90 l  
Pojemność bagażnika: 500 l  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 3,7 s  
Prędkość maksymalna: 306 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 12,9 — 13,1 l/100 km 11,0 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 7,3 — 7,4 l/100 km 7,0 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 9,4 — 9,5 l/100 km 10,0 l/100 km
Zużycie paliwa (autostrada): b.d. 10,6 l/100 km
Emisja CO2: 215 — 217 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: nie badano  
Cena:
Model od: 824 610 zł  
Samochód testowy od: 1 138 505 zł  

Zobacz również: Ford Musang Shelby GT350R - testy w Lommel

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

BMW 430i xDrive Cabrio - test, opinia, cena, spalanie Nowa Toyota Auris 1.2 Multidrive S - test, opinia, spalanie, cena Plug-in w wydaniu BMW. Test hybrydowej Serii 5 Toyota Prius FL Prestige - 7 ekoprzykazań [test autokult.pl] Mercedes Panamera - czyli o tym, jak raz przywłaszczona nazwa powinna wrócić do prawowitego właściciela Fiat Panda Cross 4x4 – test, opinia, spalanie, cena Kia Rio 1,4 WGT XL [test autokult.pl] Lexus GS350 AWD Prestige - Japonia kontratakuje [test autokult.pl] Ford Edge Vignale 2,0 TDCI 210 KM AT - czy warto być premium? Opel Corsa 1,7 CDTI Cosmo - były sobie paski dwa [test autokult.pl] Škoda Superb Combi Laurin&Klement - rodzinne kombi celujące w premium Volkswagen Golf Sportsvan 1,4 TSI Highline - test

Popularne w tym tygodniu:

Toyota Yaris czwartej generacji: po pierwszej jeździe wiem, że jest yarisem już tylko z nazwy SsangYong Musso Grand dorównuje konkurentom, a przy okazji jest od nich tańszy Pierwsza jazda Jaguarem F-Type'em po liftingu: koniec silnika V6, ale nie taki, jak się spodziewacie Jeździłem Fiatem 500 Hybrid. Żeby poczuć różnicę, musiałbym zmienić nawyki Hyundai i30 N Project C wygląda świetnie "na papierze", ale wolałbym zwykłego i30 N Peugeot e-208 to najciekawsze zelektryfikowane auto Francuzów, ale hybrydy też są warte uwagi Test Peugeota 208 PureTech 100. Mały francuz, w którym można się zakochać Pierwsza jazda Audi RS Q3 na lodzie. Naprzeciw zimie VW Passat GTE w długim dystansie: sprawdzamy zasięg i spalanie w mieście