Porsche Panamera Turbo Executive: pożeracz autostrad i mistrz zakrętów

Ten artykuł ma 2 strony:

Porsche Panamera Turbo Executive — dane techniczne, spalanie

Porsche Panamera Turbo Executive Sport Chrono

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: V8, turbo  
Rodzaj paliwa: benzyna  
Ustawienie: wzdłużne  
Objętość skokowa: 3 996 cm³  
Moc maksymalna: 550 KM przy 5750 — 6 000 obr./min  
Moment maksymalny: 770 Nm przy 1960 — 4 500 obr./min  
Skrzynia biegów: 8-biegowa, automatyczna  
Typ napędu: stały na cztery koła  
Hamulce przednie: tarczowe, ceramiczne  
Hamulce tylne: tarczowe, ceramiczne  
Zawieszenie przednie: wielowahaczowe  
Zawieszenie tylne: wielowahaczowe  
Koła, ogumienie przednie: 275/35 ZR21  
Koła, ogumienie tylne: 315/30 ZR21  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia:

hatchback

 
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: 2175 kg  
Ładowność: 460 kg  
Długość: 5199 mm  
Szerokość: 1937 mm  
Wysokość: 1432 mm  
Rozstaw osi: 3100 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 90 l  
Pojemność bagażnika: 500 l  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 3,7 s  
Prędkość maksymalna: 306 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 12,9 — 13,1 l/100 km 11,0 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 7,3 — 7,4 l/100 km 7,0 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 9,4 — 9,5 l/100 km 10,0 l/100 km
Zużycie paliwa (autostrada): b.d. 10,6 l/100 km
Emisja CO2: 215 — 217 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: nie badano  
Cena:
Model od: 824 610 zł  
Samochód testowy od: 1 138 505 zł  

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Porsche Macan GTS - złamie nawet najbardziej zagorzałych przeciwników sportowych SUV-ów Audi R8 V10 (2013) [test autokult.pl] Toyota C-HR 2.0 – nowy wariant hybrydowy odpowiedzią na brak diesla? Test: Citroën C3 Aircross 1.2 PureTech 110 KM - nie może pogodzić się ze zmianą wizerunku. I całe szczęście Nissan Juke: druga generacja to subtelny skok na segment kompaktowych crossoverów Toyota Auris Prestige + Navi Hybrid - dwie twarze małego ekologa [test autokult.pl] Lego Technic Land Rover Defender: uczta dla (wewnętrznego) 12-latka Hyundai i30 Turbo 1.6T vs Mazda 3 2.0 Skyactiv-G - silnik doładowany czy wolnossący? Skoda Superb 2,0 TSI 280 KM – test spalania Pierwsza jazda: Opel Insignia Grand Sport po liftingu - po przodzie ją poznacie Mazda MX-5 2,0 MZR - nieuprzejma sympatia [galeria i test] Mercedes C200 CGI (W204) - ewolucja bez rewolucji [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Test: Mercedes-Benz 240 TD (S123) – świat zwolnił na blisko pół miliona kilometrów Test: Renault Megane R.S. po liftingu - Francuzi wciąż udowadniają, że potrafią robić emocjonujące hot-hatche Test: hybrydowa Toyota Yaris zimą. Sprawdziłem, czy w tych warunkach ma słabe punkty Test: Lexus LS 500h to odwrotność nowego Mercedesa Klasy S. Dla niektórych to duża zaleta Pierwsza jazda: Škoda Enyaq iV to znak, że koniec świata jest bliski. Po nim przyjdzie inny, lepszy Test: Dacia Sandero TCe 100 LPG - przy cenie ok. 50 tys. zł jest nie do pobicia Pierwsza jazda: Toyota Hilux po liftingu - z większym dieslem i (pseudo)skórą w kabinie Test: Mazda CX-5 w wydaniu na 2021 rok - małymi krokami do przodu Test wideo: Citroën ë-C4 - wreszcie jest bez sensu! Test: Škoda Karoq Style 2.0 TDI - ma niemal wszystko, czego potrzebujesz, oprócz dobrej ceny Pierwsza jazda: Ford Kuga FHEV AWD - nowy gracz, który może zmienić rozkład sił wśród hybrydowych SUV-ów Test: Volkswagen Golf GTE - z większym akumulatorem i coraz mniejszym sensem zakupu