Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Mini Cooper S Cabrio - ile wyrzeczeń wymaga idealna frajda z jazdy? Mitsubishi ASX 1.6 MIVEC (2018): wciąż w formie, a teraz bezpieczniejszy Subaru XV 2,0i – Impreza na szczudłach [test autokult.pl] Seat Leon Cupra R ST: 300-konne kombi z napędem na 4 koła Dacia Duster 1,5 dCi 4x4 Prestige FL - test BMW 120d (F20) Sport Line - kompakt inny niż wszystkie [test autokult.pl] Dacia Dokker Van 1.5 dCi 90: sprawdzasz cenę i zapominasz o konkurencji Skoda Octavia RS 2,0 TFSI DSG - idealny kompromis? [test autokult.pl] Chevrolet Camaro Coupé V8 6,2 AT [test autokult.pl] Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ - sportowiec z duszą muscle cara Citroën DS3 1,6 THP Sport Chic vs Alfa Romeo MiTo Quadrifoglio Verde - wybuchowa para [test autokult.pl] Alfa Romeo Stelvio: test najważniejszego auta w historii marki

Popularne w tym tygodniu:

Ford Focus ST 2.3 EcoBoost: najtańszy hot hatch w swojej klasie. Ale czy najlepszy? Audi Q7 po liftingu na polskich drogach: zmiany (w większości) na lepsze Mercedes-AMG G63: Joker trafia na drogi Seat Mii Electric: miejski elektryk, który naprawdę może zastąpić auto spalinowe Renault Captur: druga generacja jest większa, ładniejsza i po prostu lepsza Ile nowa Octavia czerpie z pierwowzoru? Sprawdziłem to, jeżdżąc jej pierwszą generacją Toyota C-HR po liftingu: Japończycy przyspieszają z technologią Porsche Cayenne Coupe: kształt 911 w wydaniu XXL Toyota Corolla 1.8 Hybrid LPG: już taniej nie pojedziesz Kia Stinger GT: po latach udowadnia, gdzie tak naprawdę leży jej siła