Renault Captur po face liftingu - co się zmieniło?

Po 4 latach od rynkowego debiutu, Renault zdecydowało się na face lifting swojego hitowego crossovera. Zmiany są dość subtelne. Nadają jednak Capturowi nowy powiew świeżości i sprawiają, że nadal stanowi on atrakcyjną propozycję w coraz bardziej obleganym segmencie małych crossoverów. Co zmieniło się w stosunku do dotychczasowego wydania?

Ten artykuł ma 6 stron:

Renault dołożyło wszelkich starań, aby upodobnić 4-letniego Captura do najnowszych modeli marki, choć nie znajdziemy tu nietypowych, ostro narysowanych świateł znanych z Megane, czy Talismana.

Renault dołożyło wszelkich starań, aby upodobnić 4-letniego Captura do najnowszych modeli marki, choć nie znajdziemy tu nietypowych, ostro narysowanych świateł znanych z Megane, czy Talismana.

Kształt reflektorów nie zmienił się znacząco, jednakże klosze skrywają lampy w pełni LED-owe. Nowe są także światła do jazdy dziennej zamontowane w zderzaku. Same zderzaki również nieco przeprojektowano, podobnie jak atrapę chłodnicy.

Kształt reflektorów nie zmienił się znacząco, jednakże klosze skrywają lampy w pełni LED-owe. Nowe są także światła do jazdy dziennej zamontowane w zderzaku. Same zderzaki również nieco przeprojektowano, podobnie jak atrapę chłodnicy.

Tył natomiast kusi poprawioną grafiką świateł. Tutaj Renault zdecydowało się praktycznie w całości zachować dotychczasowy styl.

Tył natomiast kusi poprawioną grafiką świateł. Tutaj Renault zdecydowało się praktycznie w całości zachować dotychczasowy styl.

Wraz z face liftingiem w gamie zagoszczą nowe lakiery nadwozia, wzory felg oraz opcje wykończenia wnętrza. Francuzi zostali przy dwukolorowej karoserii. Klienci mogą skorzystać z łącznie ponad 30 kombinacji barw.

Wraz z face liftingiem w gamie zagoszczą nowe lakiery nadwozia, wzory felg oraz opcje wykończenia wnętrza. Francuzi zostali przy dwukolorowej karoserii. Klienci mogą skorzystać z łącznie ponad 30 kombinacji barw.

Największą różnicę powinniśmy jednak odczuć we wnętrzu, które teraz wykończono staranniej i przy użyciu lepszych materiałów. Zauważą to szczególnie klienci decydujący się na nową, topową odmianę Initiale Paris, z dwukolorowym kokpitem i stylowymi przeszyciami.

Największą różnicę powinniśmy jednak odczuć we wnętrzu, które teraz wykończono staranniej i przy użyciu lepszych materiałów. Zauważą to szczególnie klienci decydujący się na nową, topową odmianę Initiale Paris, z dwukolorowym kokpitem i stylowymi przeszyciami.

Renault zaktualizowało także system multimedialny R-Link obsługiwany przy pomocy ekranu dotykowego. Teraz jest on łatwiejszy w obsłudze i działa znacznie szybciej.

Renault zaktualizowało także system multimedialny R-Link obsługiwany przy pomocy ekranu dotykowego. Teraz jest on łatwiejszy w obsłudze i działa znacznie szybciej.

Zobacz również: Ford Edge 2.0 TDCI Biturbo Sport (2016) - test

Jeśli chodzi o gamę silników, pozostała ona bez zmian. Oznacza to, że klienci mają do wyboru benzynowe silniki TCe o mocy 90 KM i 120 KM oraz dwa diesle dCi generujące 90 KM i 115 KM.

Jeśli chodzi o gamę silników, pozostała ona bez zmian. Oznacza to, że klienci mają do wyboru benzynowe silniki TCe o mocy 90 KM i 120 KM oraz dwa diesle dCi generujące 90 KM i 115 KM.

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Aktualności:

Zobacz jak Rosjanie zmodyfikowali Mercedesa GLE Coupé Czy polska policja może używać kolczatki? Nowe BMW Serii 8 zostanie pokazane na konkursie elegancji Micra kreuje: Przemek Gibaszewski zaprojektował kolekcję ubrań inspirowanych nowym modelem Nissana Japoński hatchback o mocy 1000 KM zdominował zawody driftingowe Wideorejestrator Navitel: to urządzenie przyda się w każdym samochodzie Legenda powraca - Hummer H1 znów będzie w sprzedaży Masz te kultowe maszyny Nissana? Nie będziesz się martwił o części Volkswagen nie wprowadzi do produkcji 10-biegowego DSG Piękny Talbot-Lago zostanie sprzedany na aukcji Najbardziej niezawodne samochody wg Reliabity Index Tydzień w motorsporcie #22 Polski rynek samochodów osobowych – kwiecień 2017 To rozwiązanie Porsche ma zwiększyć bezpieczeństwo kabrioletów Toyota Land Cruiser najszybszym SUV-em świata! Elektryczne BMW w służbie polskiej policji? Mustang z numerem seryjnym 00002 zostanie wystawiony na sprzedaż Tydzień w motorsporcie #21 Polska jak Kalifornia – będziemy mieli samochody autonomiczne na drogach? Nissan wycofuje Pulsara z Polski i zostało 100 sztuk - czy warto go kupić? Legenda Grupy B do kupienia na aukcji Pierwsze auto elektryczne z Polski może być niemieckie Takich zdjęć w ogłoszeniu jeszcze nie było - Saab 9-3 i piękna pani Za 3 lata samochody elektryczne będą ładowane bezprzewodowo

Popularne w tym tygodniu:

Sejm przegłosował wyższe stawki za parkowanie. Kierowcy zapłacą nawet 9 zł za godzinę Citroën saxo poległ w spotkaniu z lamborghini urusem. Pierwsza stłuczka na polskich drogach Jest pomysł, by rodzice uczyli jeździć samochodem. Ekspert zwraca uwagę na komplikacje 100 tysięcy kilometrów polskim Junakiem. Podróż Krzysztofa Pazury trwa od 1961 roku Nowa propozycja Unii Europejskiej: limitery prędkości. Nie pojedziemy szybciej niż pozwala ograniczenie Diagności dostali zalecenia odnośnie silników TDI. W zamian propozycja, by nie dawać im przeglądu Nowe Suzuki Jimny to miód na serce miłośników offroadu. Dostaną to, o czym nawet nie marzyli Nowe oznakowanie dystrybutorów już na polskich stacjach. Rewolucję zaczął Orlen Koncept ABT Audi RS6-e jest tak szybki, że wygnie ci twarz. Ponad 1000 KM robi swoje Najbardziej zaawansowane 911 chłodzone powietrzem. Singer znów zachwyca Duża moc i dyskusyjna uroda. BMW M5 zmodyfikowane przez Manharta Thor i Väder. Dwa ostatnie egzemplarze na pożegnanie Koenigsegga Agery