BMW M760Li xDrive (2017) na nowych zdjęciach

Najbardziej luksusowe BMW w historii zadebiutowało oficjalnie równy rok temu, a dopiero teraz producent pochwalił się zdjęciami wykonanymi podczas jazdy, poza studio. Możemy zobaczyć więcej szczegółów tej nietuzinkowej limuzyny.

BMW M 760Li xDrive to połączenie doświadczeń w budowie samochodów luksusowych o charakterze sportowym. To jednocześnie dzieło wszystkich oddziałów BMW M zajmujących się zarówno sportem jak i personalizacją produktów z najwyższej półki.
BMW M 760Li xDrive to połączenie doświadczeń w budowie samochodów luksusowych o charakterze sportowym. To jednocześnie dzieło wszystkich oddziałów BMW M zajmujących się zarówno sportem jak i personalizacją produktów z najwyższej półki.
Marcin Łobodziński

07.02.2017 | aktual.: 01.10.2022 20:37

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Auto napędza silnik V12 o pojemności 6,6 litra, generujący dzięki turbodoładowaniu 609 KM mocy przy 5500 obr./min. oraz 800 Nm od 1550 obr./min. Parametry nieznacznie przewyższają topową limuzynę Audi S8 plus, które oddaje kierowcy do dyspozycji 605 KM i 750 Nm. BMW potrzebuje na sprint do 100 km/h 3,7 s, a prędkość maksymalna bez ogranicznika to 305 km/h.
Auto napędza silnik V12 o pojemności 6,6 litra, generujący dzięki turbodoładowaniu 609 KM mocy przy 5500 obr./min. oraz 800 Nm od 1550 obr./min. Parametry nieznacznie przewyższają topową limuzynę Audi S8 plus, które oddaje kierowcy do dyspozycji 605 KM i 750 Nm. BMW potrzebuje na sprint do 100 km/h 3,7 s, a prędkość maksymalna bez ogranicznika to 305 km/h.
Ciekawostką jest fakt, że BMW nie poszło na łatwiznę i nie wydobyło dźwięku silnika oraz układu wydechowego z systemu audio lecz zaprojektowało pod tym kątem specjalny układ wydechowy, który wydobędzie esencję dźwięku V12 w sposób naturalny. Układ jest rzecz jasna aktywny, dzięki czemu kierowca może zmienić natężenie dźwięku i jego intensywność.
Ciekawostką jest fakt, że BMW nie poszło na łatwiznę i nie wydobyło dźwięku silnika oraz układu wydechowego z systemu audio lecz zaprojektowało pod tym kątem specjalny układ wydechowy, który wydobędzie esencję dźwięku V12 w sposób naturalny. Układ jest rzecz jasna aktywny, dzięki czemu kierowca może zmienić natężenie dźwięku i jego intensywność.
Adaptacyjny układ jezdny nowego BMW 760 jest najbardziej zaawansowanym technicznie, jaki kiedykolwiek opuścił fabrykę tego producenta. Zawieszenie pneumatyczne współgra z innymi układami, m. in. przepustnicą, by niwelować niepożądane ruchy nadwozia i kontrolować je podczas bardzo dynamicznej jazdy. Aktywne są także stabilizatory, mające na celu wyeliminować przechyły. Układ kierowniczy ma bardzo małe przełożenie jak na limuzynę, a tylna oś skrętna zwiększa przyczepność na szybko pokonywanych łukach i zapewnia wyjątkową stabilność podczas zmiany kierunku przy wysokich prędkościach autostradowych. Sportowy charakter tego wozu wzmacnia układ napędowy xDrive zaprojektowany w taki sposób, by większość momentu trafiała na tylną oś, a podsterowność była zjawiskiem obcym.
Adaptacyjny układ jezdny nowego BMW 760 jest najbardziej zaawansowanym technicznie, jaki kiedykolwiek opuścił fabrykę tego producenta. Zawieszenie pneumatyczne współgra z innymi układami, m. in. przepustnicą, by niwelować niepożądane ruchy nadwozia i kontrolować je podczas bardzo dynamicznej jazdy. Aktywne są także stabilizatory, mające na celu wyeliminować przechyły. Układ kierowniczy ma bardzo małe przełożenie jak na limuzynę, a tylna oś skrętna zwiększa przyczepność na szybko pokonywanych łukach i zapewnia wyjątkową stabilność podczas zmiany kierunku przy wysokich prędkościach autostradowych. Sportowy charakter tego wozu wzmacnia układ napędowy xDrive zaprojektowany w taki sposób, by większość momentu trafiała na tylną oś, a podsterowność była zjawiskiem obcym.
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Źródło artykułu:WP Autokult
galeria zdjęćBMWsegment f
Komentarze (13)