Toyota Proace Verso Family 1,6 D-4D (2016) - z Toyotą jej do twarzy

Ten artykuł ma 2 strony:

Toyota Proace Verso Family 1,6 D-4D (2016) - spalanie, cena, dane techniczne

Toyota Proace Verso Family 1,6 D-4D (2016)

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: R4, turbodoładowany  
Rodzaj paliwa: Diesel  
Ustawienie: Poprzecznie  
Rozrząd: DOHC 16V  
Objętość skokowa: 1560 cm³  
Moc maksymalna: 115 KM przy 3500 rpm  
Moment maksymalny: 300 Nm przy 1750rpm  
Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna  
Typ napędu: przedni (FWD)  
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane  
Hamulce tylne: Tarczowe  
Zawieszenie przednie: Kolumna typu MacPhersona  
Zawieszenie tylne: Wahacze wleczone ustawione skośnie  
Średnica zawracania: 12,4 m(wersja Compact 11,6 m)  
Koła, ogumienie przednie: 205/65 R16  
Koła, ogumienie tylne: 205/65 R16  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia: Van  
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: 1546 kg  
Ładowność: 1000 — 1400 kg (w zależności od wersji)  
Długość: 4959 mm  
Szerokość: 1920 mm  
Wysokość: 1910 mm  
Rozstaw osi: 3275 mm  
Rozstaw kół przód/tył: 1630 / 1618 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 69 l  
Pojemność zbiornika Adblue: 22,4 l (około 15 000 km)  
Pojemność bagażnika: 5,3 — 5,8 m³  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 13,0 s  
Prędkość maksymalna: 160 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 5,6 l/100 km 6,5 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 5,0 l/100 km 5,8 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 5,2 l/100 km 6,2 l/100 km
Emisja CO2: 133 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: b.d  
Cena:
Wersja furgon od: 73 000 zł (netto)  
Wersja osobowa od: 119 00 zł (brutto)  
Wersja testowa: b.d  

Zobacz również: Ford Focus ST 2.0 TDCI - test

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Mitsubishi L200 Monster 2,4 AT - gdzie L200 nie może, tam Monstera pośle Seat Leon ST 2.0 TDI FR 4Drive: najlepsza specyfikacja hiszpańskiego kompaktu Toyota Prius - idealna hybryda w nieidealnym samochodzie Ford Focus RS Mk III: wreszcie godny następca Escorta Coswortha Gran turismo nowej generacji - Porsche Panamera z bliska przed premierą Nowe Megane GT - rozgrzewka u Renault Sport Suzuki SX4 S-Cross 1,4 140 KM BoosterJet (2016) – prawdziwy samuraj? SsangYong XLV goni światową czołówkę i kusi nie tylko ceną Nissan X-Trail DIG-T 160: duży SUV z małym silnikiem i brakiem napędu 4x4 Audi A4 2.0 TDI S tronic - test, opinia, spalanie, cena Kia Sorento 2.2 CRDi 6AT - duży SUV za nieduże pieniądze Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI kontra Peugeot 308 SW 1.2 THP - porównanie kompaktowych kombi Mercedes-Benz GLC 250 4MATIC: porządny SUV i przeciętny Mercedes Peugeot 308 GTI jako hot-hatch poskromiony Test Mazdy MX-5 2.0 Sky-G - maksimum frajdy przy minimum komfortu BMW 430i xDrive Cabrio - test, opinia, cena, spalanie Ford Mustang Convertible 2.3 EcoBoost - 50 lat czekania Kia Sportage 1.7 CRDI (2016) - godny następca wielkiego hitu? Hyundai Ioniq hybrid i electric gonią japońską konkurencję Opel Movano 2,3 CDTI L3H2 (2016) - gotów do pracy Citroën C-Elysée 1,6 VTi More Life - test, opinia, cena, spalanie Audi A3 1.4 TFSI manual - techniczny lifting Volvo S60 T6 AWD Polestar - pokrewieństwo kontrolowane Nowe oblicze Toyoty Hilux, a co z charakterem?

Popularne w tym tygodniu:

Ford Kuga czy Seat Ateca: którym z kompaktowych SUV-ów jeździ się przyjemniej? Škoda Fabia Combi w wersji Drive: czy zachęca do jazdy?