Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Poradniki i mechanika:

Uszczelka pod głowicą - czemu służy, dlaczego pęka, jak się ją wymienia? [poradnik] Silnik M57 od BMW to diesel wszech czasów. Do ścigania, do nissana, do jeepa i strażackiej hybrydy Karta kierowcy – kary jakie mogą czekać kierowcę Zainwestujmy w motocykl teraz, żeby zarobić na wiosnę. Podpowiadamy, co kupić Jak wyprać tapicerkę samochodową? Zobacz, co potrafi oszukać policyjny alkomat. Możesz się przed tym ustrzec Jak skutecznie usunąć owady z karoserii auta? [poradnik] Jak oszczędzać paliwo z głową? Rankingi awaryjności samochodów – ile są warte i do czego mogą się przydać? Mycie silnika - czy warto i jak zrobić to prawidłowo? Drobne naprawy lakiernicze - czy warto próbować samemu? Hak holowniczy - podpowiadamy jak kupić, zamontować i zalegalizować

Popularne w tym tygodniu:

Toyota Mirai nie zamienia wody w wino, ale wodór w prąd. Jak działa i co w sobie kryje? Samochody z najlepszymi silnikami turbo. Trwałe, proste i można je zagazować Jak uzyskać odszkodowanie, gdy uszkodzimy koło przez dziurę w jezdni? Wilgoć w samochodzie. Jak się jej pozbyć? Hybryda e:HEV. Jak działa układ Hondy i dlaczego jest ciekawą alternatywą dla "zwykłego" napędu Nie tak złe, jak mówią. 6 silników, których nie warto skreślać Działanie i generacje sprzęgła haldex. Dlaczego może być lepsze od napędu stałego? 5 silników benzynowych z piekła rodem. Wspólną cechą jest wtrysk bezpośredni Kontrolka check engine i kontroli trakcji – dlaczego dwie, a nie jedna? Regenerator do wycieraczek - sprawdziłem, czy warto "cebulować" dla kilkudziesięciu złotych? Wjazd do strefy ekologicznej za granicą pojazdem zabytkowym – jakie obowiązują zasady? Poziomy autonomii samochodu. Ile z nich wyznaczono i czym się charakteryzują?