Mercedes-Benz GLE 350 d 4MATIC 9G-Tronic - test, opinia, spalanie, cena

Ten artykuł ma 2 strony:

Mercedes-Benz GLE 350 d 4MATIC 9G-Tronic — dane techniczne, spalanie, cena

Testowany egzemplarz: Mercedes-Benz GLE 350 d 4MATIC 9G-Tronic

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: V6, turbodoładowanie  
Rodzaj paliwa: Olej napędowy  
Ustawienie: Wzdłużnie  
Rozrząd: DOHC 24V  
Objętość skokowa: 2987 cm³  
Moc maksymalna: 258 KM przy 3400 obr./min.  
Moment maksymalny: 620 Nm przy 1600 obr./min.  
Objętościowy wskaźnik mocy: 86 KM/l  
Skrzynia biegów: Automatyczna 9G-Tronic, 9-biegowa  
Typ napędu: Na wszystkie koła (4Matic)  
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane, nawiercane  
Hamulce tylne: Tarczowe, wentylowane  
Zawieszenie przednie: Wielowahaczowe, pneumatyczne  
Zawieszenie tylne: Wielowahaczowe, pneumatyczne  
Układ kierowniczy: Zębatkowy, wspomagany  
Średnica zawracania: 11,8 m  
Koła, ogumienie przednie: 265/45 R20  
Koła, ogumienie tylne: 265/45 R20  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia: SUV  
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: 2240 kg  
Długość: 4815 mm  
Szerokość: 1935 / 2141 mm bez lusterek / z lusterkami  
Wysokość: 1796 mm  
Rozstaw osi: 2915 mm  
Rozstaw kół przód/tył: 1648 / 1663 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 93 l  
Pojemność bagażnika: 690 / 2010 l  

Specyfikacja użytkowa:

Ładowność maksymalna: 710 kg  

Osiągi:

  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 7,1 s  
Prędkość maksymalna: 225 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 7,2 l/100 km 11 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 6,2 l/100 km 7,1 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 6,6 l/100 km  
Średnia emisja CO2: 169 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: 5 gwiazdek  

Cena:

Testowany egzemplarz: 390 662 zł  
Model od: 274 500 zł  
Wersja silnikowa od: 291 500 zł  
Wyposażenie:
Wybrane wyposażanie testowanej wersji: Standardowe: Opcjonalne*:
Dodatki stylistyczne nadwozia: Logo Mercedes-Benz wyświetlane na podłożu z lusterek bocznych Pakiet sportowy AMG (16 371 zł), błekit kawansytu metalik (4967 zł), osłona silnika (733 zł), chromowane wloty powietrza na pokrywie silnika (733 zł)
Dodatki stylistyczne wnętrza: Kierownica wielofunkcyjna obszyta skórą Tapicerka skórzana beż/brąz espresso (12 137 zł), dach panoramiczny (9991 zł), tylne szyby przyciemniane, (2201 zł), oświetlenie Ambient (1975 zł), dywaniki welurowe (507 zł)
Koła i opony: Felgi 20-calowe AMG, 5-ramienne -
Komfort: Elektrycznie składane lusterka zewnętrzne, asystent utrzymywania właściwej prędkości, fotele przednie z regulacją elektryczną, klimatyzacja automatyczna Thermatic, regulacja fotela w odcinku lędźwiowym (4-kierunkowa) ILS — dynamiczne reflektory LED (8185 zł), podgrzewane i wentylowane przednie fotele (6209 zł), elektrycznie sterowana tylna klapa (2934 zł), kamera cofania (2257 zł), fotel pasażera z rozpoznawaniem wagi (536 zł), osłona przestrzeni bagażowej (338 zł)
Bezpieczeństwo: Asystent martwego punktu, samościemniające się lusterka, system zapobiegający kolizjom, poduszka powietrzna chroniąca kolana, telefon bezpieczeństwa Mercedes-Benz, system utrzymywania pasa ruchu, alarm antywłamaniowy, zabezpieczenia transportowe, adaptacyjne światła hamowania, system ochrony pieszych Pakiet utrzymania pasa ruchu (4403 zł), Parktronic z aktywnym asystentem parkowania (4120 zł), pakiet lusterek (3217 zł), asystent świateł drogowych (563 zł)
Multimedia: Remote online, Mercedes-Benz Connect Me, COMAND online, odtwarzacz DVD, Live Traffic Information System dźwiękowy Harman Kardon Logic 7 (4741 zł)
Mechanika: Adaptacyjny system tłumienia drgań, automatyczna skrzynia 9G-Tronic, system ECO Start/Stop, BlueTEC

Zawieszenie Airmatic (9653 zł)

Mercedes-Benz GLA 200 CDI 4Matic 7G-DCT — test

Kompaktowe, ale dość wysublimowane samochody należą do jednej z moich ulubionych kategorii. Co prawda takie konstrukcje odstraszają ceną i dla wielu…

Zobacz również: Mercedes-Benz Klasy S - odc. 1 "Zen"

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Volkswagen Caravelle 2.0 TDI Comfortline (150 KM) - test, opinia, spalanie, cena Nowe Renault Mégane (2016) dCi 130 BOSE – test, opinia, spalanie, cena Audi Q7 3.0 TDI TipTronic quattro - test, opinia, spalanie, cena Mercedes-Benz Avantgarde V250 d - test, opinia, spalanie, cena Volkswagen e-up! - test, opinia, zasięg, cena Nowe Volvo XC90 D5 AWD AT - test, opinia, spalanie, cena DS 3 Racing (2015) Gold Mat - test, opinia, spalanie, cena Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D AT Family Adventure - test, opinia, spalanie, cena Nowy Hyundai Tucson (2015) 2.0 CRDI Style - test, opinia, spalanie, cena BMW 220i Cabrio - test, opinia, spalanie, cena Ford Mondeo Hybrid Titanium - test, opinia, spalanie, cena Nowa Škoda Superb 1.4 TSI Style - test, opinia, spalanie, cena Mazda 2 1.5 115 KM SkyPassion - test, opinia, spalanie, cena Toyota Avensis 2.0 D4-D (2015) - test, opinia, spalanie, cena Opel Karl 1,0 EcoTec Cosmo - test, opinia, spalanie, cena Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech More Life - test, opinia, spalanie, cena BMW i8 - test, opinia, spalanie, cena Renault Kadjar dCi 130 4x4 BOSE - test, opinia, spalanie, cena Hyundai i30 Turbo 1.6T vs Mazda 3 2.0 Skyactiv-G - silnik doładowany czy wolnossący? Nowa Škoda Fabia Combi 1.2 TSI - test, opinia, spalanie, cena Hyundai i40 Wagon (2015) 1.7 CRDI 7-DCT – test, opinia, spalanie, cena Nowe BMW X4 xDrive 28i - test, opinia, spalanie, cena Mini John Cooper Works Steptronic - test, opinia, spalanie, cena Nowe Audi A4 B9 2.0 TDI S-Tronic S-Line - test, opinia, spalanie, cena

Popularne w tym tygodniu:

Ford Kuga czy Seat Ateca: którym z kompaktowych SUV-ów jeździ się przyjemniej? Škoda Fabia Combi w wersji Drive: czy zachęca do jazdy? Porsche Panamera 4 E-Hybrid - luksusowa hybryda podszyta sportowym duchem Skoda Superb 2,0 TSI 280 KM Laurin & Klement: czy to już limuzyna?