Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Poradniki i mechanika:

Chłodzenie [technika wyścigowa odc. 22] Ocena wyglądu świec zapłonowych [część 2] Połączenie piasta-półoś, rewolucyjne rozwiązanie LPG a olej silnikowy Zawieszenie pneumatyczne – jak działa, jakie są jego wady i zalety Parkowanie gości na zamkniętych osiedlach. Co na to prawo? Lepkość a gęstość oleju. Sami sprawdzamy, jaka jest zależność Aston Martina AMR-One – krótka analiza konstrukcji [technika wyścigowa odc. 38] "Amerykańce to styl życia, a mechanik musi być kumplem". O wozach z USA opowiadają Chester&Wasyl i Albricht Serwis autoryzowany czy niezależny. Sprawdzamy różnicę w cenach Oszustwa kierowców i użytkowników samochodów. Czym mogą grozić? Kolory tablic rejestracyjnych w Polsce – co oznaczają?

Popularne w tym tygodniu:

Toyota Mirai nie zamienia wody w wino, ale wodór w prąd. Jak działa i co w sobie kryje? Samochody z najlepszymi silnikami turbo. Trwałe, proste i można je zagazować Jak uzyskać odszkodowanie, gdy uszkodzimy koło przez dziurę w jezdni? Wilgoć w samochodzie. Jak się jej pozbyć? Hybryda e:HEV. Jak działa układ Hondy i dlaczego jest ciekawą alternatywą dla "zwykłego" napędu Nie tak złe, jak mówią. 6 silników, których nie warto skreślać Działanie i generacje sprzęgła haldex. Dlaczego może być lepsze od napędu stałego? Kontrolka check engine i kontroli trakcji – dlaczego dwie, a nie jedna? 5 silników benzynowych z piekła rodem. Wspólną cechą jest wtrysk bezpośredni Regenerator do wycieraczek - sprawdziłem, czy warto "cebulować" dla kilkudziesięciu złotych? Wjazd do strefy ekologicznej za granicą pojazdem zabytkowym – jakie obowiązują zasady? Poziomy autonomii samochodu. Ile z nich wyznaczono i czym się charakteryzują?