Pomóż nam tworzyć Autokult! Co chcesz tu zmienić?
Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Świat się kończy, Golf R droższy od S3. Pytanie jednak, czy jest lepszy? Hyundai i20 - nie oceniaj zbyt pochopnie Test długodystansowy: Mówimy "ahoj" Škodzie Karoq Peugeot 5008: sporo udaje, ale w tym wypadku to wielka zaleta Test: Smart EQ Fortwo – założenia były doskonałe, wykonanie i efekt już nieco gorsze Test: Renault Master ze skrzynią biegów QuickShift - nie nazywaj jej automatem Lekko i szybko: jeździłem Alpine A110, na które wszyscy czekaliśmy Pierwsza jazda: Mercedes Klasy E po liftingu - Niemcy promują hybrydy, ale w tym wypadku wezmę największego diesla Nowy Opel Corsa. Niemiecko-francuski mariaż w najmniejszym wydaniu Jeździłem nową Toyotą Suprą. Spełnia wszystkie oczekiwania, ale prawdziwy potencjał odkryją tunerzy Nowy Jeep Wrangler Rubicon jest tak bezkompomisowy jak poprzednik. Tylko, że lepszy Offroad Marcina: Ford Ranger Raptor - jego zawieszenie czyni cuda

Popularne w tym tygodniu:

Test: Peugeot 308 BlueHDI – cofnąłem się w czasie, by pojeździć dieslem. Ma wielką zaletę i nie chodzi o zasięg Test: FSO 125p Pick-up - miał być eksportowym hitem, ale wyszło jak zwykle Test: Audi S8 po liftingu - luksus nie musi iść w parze z niesmaczną ostentacją Test: Mazda CX-5 z 2,5-litrowym silnikiem benzynowym. Czy pójście wbrew trendom się opłaciło? Test: Porsche 911 (992) Turbo S vs 911 (997) Turbo - dwaj tytani, którzy kończą swoje epoki. Swoją magię odkryli w Beskidach Test: Mercedes-AMG GT 63 S E Performance - tak jeździ i ryczy hybryda jeśli ma 843 KM! Test: Ford Mustang California Special - powrót po 7 latach za kierownicę legendy Test długodystansowy: Ford Mustang Mach-E AWD 98 kWh. Dzień dobry! Test: Ford Focus Active 1.0 EcoBoost – kiedy zniknie, to będzie naprawdę wielka strata Test: Mazda MX-5 z systemem KPC na przełęczy Salmopolskiej Test: Toyota RAV4 Adventure - czegoś mi tutaj zabrakło... Test: Cupra Formentor VZ5 – nowe auto Lewandowskiego