Ford Focus 1,5 EcoBoost Titanium vs. Seat Leon FR 1,8 TSI DSG - test [galeria]

Ile można zapłacić za samochód kompaktowy? Czy jest jakaś granica rozsądku? Czy ponad 100 tys. zł za dobrze wyposażony kompakt to dużo? Spróbujemy odpowiedzieć na te pytania zestawiając dwa kompaktowe samochody, które teoretycznie nie mają ze sobą wiele wspólnego poza pozycjonowaniem.

fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński

Zobacz również: Ford Focus ST Kombi - wydech

fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Galerie testowe:

Honda CR-V 2.0 i-VTEC - zdjęcia z testu Nowy Opel Mokka X 1.6 CDTI 4x4 - zdjęcia Nowy Opel Corsa 1.0 Turbo - galeria testowa Volvo XC60 - szwedzki sposób na każde warunki - zdjęcia Jeep Cherokee Trailhawk V6 3.2 A9 4WD - test [galeria] BMW M4 Cabrio - test [galeria] Mazda 3 Sedan 2,0 SKYACTIV-G AT skyPASSION – test [galeria] Volkswagen Tiguan 1.4 TSI manual Sport & Style R-Line - zdjęcia BMW 440i xDrive M Performance - zdjęcia, wnętrze Audi S3 Sportback quattro S-tronic - test [galeria] Fiat Doblò 2.0 MultiJet Lounge - zdjęcia Nowy Hyundai i20 1,2 MPI - galeria zdjęć