Ford Focus 1,5 EcoBoost Titanium vs. Seat Leon FR 1,8 TSI DSG - test [galeria]

Ile można zapłacić za samochód kompaktowy? Czy jest jakaś granica rozsądku? Czy ponad 100 tys. zł za dobrze wyposażony kompakt to dużo? Spróbujemy odpowiedzieć na te pytania zestawiając dwa kompaktowe samochody, które teoretycznie nie mają ze sobą wiele wspólnego poza pozycjonowaniem.

fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński

Zobacz również: Ford Transit Custom Nugget Plus - przez weekend byłem królem kempingu

fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
fot. Marcin Łobodziński
Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Galerie testowe:

Volkswagen Amarok Canyon 2,0 TDI 4x4 - test [galeria] Škoda Octavia 1,2 TSI DSG Ambition - galeria zdjęć Infiniti Q50 S - zdjęcia z testu Renault Kadjar dCi 130 4x4 BOSE - zdjęcia Nowy Ford Focus 1,5 EcoBoost & 1,5 TDCi facelifting – pierwsza jazda [galeria] Volkswagen Golf R DSG - zdjęcia Fiat 500 Sport 0.9 TwinAir 105 KM - test [galeria zdjęć] Nowy Volkswagen Scirocco 2.0 TSI DSG R-Line - test [galeria] Smart Fortwo Edition #1 - test [galeria zdjęć] Fiat Panda Cross 4x4 - galeria testowa Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde TCT - zdjęcia Volvo V60 Polestar - zdjęcia