Ferrari ma nowego TATĘ

Ferrari ma nowego TATĘ

Mateusz Gajewski
19.12.2008 18:00, aktualizacja: 02.10.2022 16:03

Honda zrezygnowała z formuły 1. Jest to fakt oczywisty, który musimy zaakceptować. Może sprawy potoczyłyby się lepiej, gdyby nie globalny kryzys. Wygląda jednak na to, że w innych firmach też niektóre drzwi zaczynają skrzypieć. Ferrari dla przykładu zbratało się z indyjskim producentem, firmą TATA, która będzie sponsorowała występy włoskiego zespołu.

Honda zrezygnowała z formuły 1. Jest to fakt oczywisty, który musimy zaakceptować. Może sprawy potoczyłyby się lepiej, gdyby nie globalny kryzys. Wygląda jednak na to, że w innych firmach też niektóre drzwi zaczynają skrzypieć. Ferrari dla przykładu zbratało się z indyjskim producentem, firmą TATA, która będzie sponsorowała występy włoskiego zespołu.

Po raz pierwszy indyjska marka pojawi się na bolidach Ferrari - stwierdził szef Ferrari, Luca di Montezemolo. To historyczne wydarzenie.

Swoją popularność firma TATA zawdzięcza przede wszystkim modelowi NANO, który reklamowany jest jako najtańszy samochód świata. W ostatnich testach, jakie przeprowadził brytyjski magazyn Car, okazało się, że jest on w stanie rozpędzić się do 100km/h w 17 sekund. Jak na auto za 1.700 euro to chyba całkiem nieźle.

Źródło: Moto Target

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)