Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Range Rover Sport 4,4 SDV8 HSE Dynamic - test Audi A6 55 TFSI – czy nowoczesna technika jest tyle warta? Ford S-Max 2.0 TDCi PowerShift Titanium - test, opinia, spalanie, cena Škoda Superb Combi 1,8 TSI DSG Elegance - test Hyundai i30 N-Line pokazuje, że aut z Korei nie kupuje się już tylko z rozsądku Audi A6 3,0 TDI Tiptronic quattro: Avant vs allroad - test, porównanie, opinia, spalanie, cena Odważny krok naprzód. Jeździłem nowym BMW M5 z napędem na cztery koła Kia Proceed GT: test na torze wyścigowym i trasie liczącej 1500 km Hybryda w terenie? Toyota RAV4 pokazuje, że można Range Rover Evoque drugiej generacji: być jak Victoria Beckham Ford Focus RS: wreszcie godny następca Escorta Coswortha Mazda 6 2,2 MZR-CD Exclusive Plus - liftback dla rozsądnych [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Audi Q7 po liftingu na polskich drogach: zmiany (w większości) na lepsze SsangYong Korando wjeżdża do salonów. Koreańczycy nie mają się czego wstydzić Renault Captur: druga generacja jest większa, ładniejsza i po prostu lepsza Nissan Leaf e+: z większym akumulatorem daje to, co inni dopiero obiecują Ile nowa Octavia czerpie z pierwowzoru? Sprawdziłem to, jeżdżąc jej pierwszą generacją Kia Picanto z Kia Platinum Cup. Test najważniejszego auta wyścigowego w Polsce Mini Countryman S E ALL4 chce być dobry we wszystkim, ale właśnie przez to zostaje w tyle