Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Suzuki Swace – po co walczyć, jeśli można się przyłączyć Test: Seat Leon 1.4 TSI po 150 tys. km - sporo wad, jeszcze więcej zalet i... żadnych awarii Jeep Compass 2,2 CRD 4WD Limited 70th Anniversary - groźny konkurent z USA [test autokult.pl] Renault Latitude V6 3,0 dCi Initiale Paris - Samsung dla Europejczyka [test autokult.pl] Test: 18 rzeczy, których nie wiedziałeś o nowym Mercedesie Klasy S Suzuki Swift Sport (2012) - mocniejszy, łagodniejszy [test autokult.pl] Nowy Fiat 500 Lounge: niemal idealny, a tak daleki od perfekcji Asystent pasa ruchu w Hyundaiu i30 robi wrażenie. Szkoda, że negatywne Skoda Superb 2,0 TSI 280 KM – test spalania Test: Kia Stonic MHEV GT Line (warunkowo) dobry wybór Toyota RAV4 2,0 D AWD Prestige - test Oszczędny, szybki, praktyczny. Opel zaprezentował flagowego SUV-a

Popularne w tym tygodniu:

Test: BMW M340i xDrive - dżentelmen, który wyznaje stare bawarskie zasady Pierwsza jazda: Toyota Yaris Cross Hybrid - ma ogromne szanse przedrzeć się na segmentowy szczyt Pierwsza jazda: DS 4 to samochód, który kupisz oczami. Albo wcale Test: Zważyłem Jaguara E-Pace. Nadal jest cięższy, niż się wydaje Test: Ford Focus Sedan – niechciane dziecko Forda? Test: Ford Puma ST na trasach Rajdu Polski. Chrzest bojowy przed startami w WRC Test: Volkswagen ID.4 zmieni twoje myślenie o elektrykach. Tak, Niemcom się udało Pierwsza jazda: Peugeot 308 - więcej, lepiej, drożej Test: Hyundai Bayon - i20 w nowych ciuszkach Test: Nissan Qashqai - z jednym dużym "ale" 40 lat Porsche 944. Zaczęło się od Le Mans, później było jeszcze lepiej Test: Renault Arkana E-Tech - z każdym kolejnym dniem lepsza