Sieć dealerów marek Dodge i Ram w Polsce. Trzech importerów, dziewięć salonów

Sporo już pisaliśmy o markach Dodge i Ram w Polsce oraz o ich ofercie. Wspomnieliśmy także o najmłodszej sieci dealerskiej, która swoją premierę miała na Poznań Motor Show. Czas jednak wyjaśnić kwestię pozostałych dealerów.

Sieć dealerska jest wystarczająco rozbudowana w Polsce, by bez trudu kupić Rama 1500 czy jeden z trzech modeli marki Dodge.Sieć dealerska jest wystarczająco rozbudowana w Polsce, by bez trudu kupić Rama 1500 czy jeden z trzech modeli marki Dodge.
Źródło zdjęć: © fot. mat. prasowe
Marcin Łobodziński

Tuż po targach w Poznaniu opublikowałem informację o oficjalnej sieci dealerskiej KWA, składającej się z czterech salonów sprzedaży w Polsce, oferujących autoryzowaną sprzedaż i serwis samochodów marek Dodge i Ram. Jednak nie tylko KWA oferuje te auta. W Europie jest aż trzech równolegle pracujących importerów, a każdy z nich ma swoją sieć. W tym w Polsce.

Nie tylko KWA importuje Dodge i Rama

Oficjalnym importem amerykańskich aut i ich dostosowaniem do rynku europejskiego zajmują się trzy firmy: AGT Europe, AEC (Auto Export Corporation), KWA (KW Automotive).

Każdy z wyżej wymienionych dostarcza do czterech wybranych salonów w Polsce samochody marek Dodge i Ram. Wygląda to następująco:

  • Challenge Motors z Bydgoszczy
  • Performance Automotive Polska z Chorzowa
  • Carsvip z Długołęki koło Wrocławia
  • Nikar z Sulejówka pod Warszawą

[*]AEC:

  • Performance Automotive Polska z Chorzowa
  • Carsvip z Długołęki koło Wrocławia
  • Nikar z Sulejówka pod Warszawą
  • Power Outlet z Józefowa pod Warszawą

[*]KWA:

  • Auto Wache z Baranowa koło Poznania
  • Gininex Adam Gazda z Pszczyny
  • Edmark Auto z Warszawy
  • Auto-Mobil z Wejherowa/list

Każdy z dealerów oferuje Rama 1500 oraz trzy modele Dodge'a: Challengera, Chargera i Durango. Niektórzy wymienieni dealerzy zajmują się także importem innych samochodów amerykańskich marek.

W Polsce funkcjonuje więc według oficjalnych informacji importerów dziewięciu dealerów autoryzowanych, które oferują nowe samochody i ich obsługę gwarancyjną. Każdy z nich jednak ma swoje zasady sprzedaży i ustala ceny samodzielnie.

Oferowane przez nich auta różnią się specyfikacją i nie zawsze tańsze na papierze okazują się tańsze w rzeczywistości. Należy dokładnie zapoznać się z listą wyposażenia, ponieważ nie ma jednego cennika dla wszystkich dealerów.

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Komisja infrastruktury za zmianami, ale częściowymi. Bandyci z ekspresówek i autostrad bezpieczni? Niekoniecznie
Komisja infrastruktury za zmianami, ale częściowymi. Bandyci z ekspresówek i autostrad bezpieczni? Niekoniecznie
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Świetny wynik Polaków. Zdobyli wicemistrzostwo w USA
Świetny wynik Polaków. Zdobyli wicemistrzostwo w USA
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Urząd wysyła listy do właścicieli importowanych aut. O co tu chodzi?
Urząd wysyła listy do właścicieli importowanych aut. O co tu chodzi?
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Znowu złapali 24-latka w BMW. Kwota mandatu jest ogromna
Znowu złapali 24-latka w BMW. Kwota mandatu jest ogromna
Koniec kultowego auta. Oto ostatni egzemplarz
Koniec kultowego auta. Oto ostatni egzemplarz
Zakaz sprzedaży alkoholu na stacjach benzynowych. Jest nowy projekt
Zakaz sprzedaży alkoholu na stacjach benzynowych. Jest nowy projekt
Stawiają je przy autostradach. Są kluczowe dla bezpieczeństwa
Stawiają je przy autostradach. Są kluczowe dla bezpieczeństwa
BMW oddaje hołd historycznemu 2002 turbo. Oto M2 Turbo Design Edition
BMW oddaje hołd historycznemu 2002 turbo. Oto M2 Turbo Design Edition
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne