Essen Motor Show 2010 – cz. 3 [ostatnia]
Targi w Essen już za nami. Dziś trzecia i zarazem ostatnia część ciekawostek tuningowych z tej imprezy.
16.12.2010 | aktual.: 07.10.2022 16:56
Poza wymienionymi w pierwszej części R8 GT-R i A1 na stanowisku ABT-a można było dostrzec Volkswagena Scirocco.
Bilstein
Bilstein co prawda nie zajmuje się bezpośrednio tuningiem samochodów, ale ma w tym dziale motoryzacji duże znaczenie. Oprócz części do tuningu samochodów firma produkuje doskonałe zawieszenia wykorzystywane w sporcie samochodowym. Jako swoją reklamę Bilstein pokazał wyścigowe Audi R8 LMS.
HS Motorsport
Audi A1 to jeden z najczęściej przerabianych samochodów w ostatnim czasie. Również HS Motorsport zabrało się za ten samochodzik. Więcej o nim można przeczytać w tekście w linku poniżej.
Niegdyś trzecia siła w tuningu Mercedesów, ale ostatnimi laty firma złapała lekką zadyszkę. Na szczęście tuner powoli wraca do formy. W Essen można było zobaczyć m.in. E 500 Coupé L55 A, czyli wóz z silnikiem V8 o mocy 422 KM. Opis za jakiś czas.
Mathilda
Ekipa działająca przede wszystkim w wyścigach ostatnio zaprezentowała Scirocco R. To właśnie auto stało na stoisku Mathildy. Wkrótce pojawi się jego opis.
Senner
Przedstawicielem tego tunera było stworzone razem z JMS Audi A5 Cabrio 2.0 TFSI, które już jakiś czas temu opisywałem na łamach Autokultu.
TechArt
Tuner Porsche swoje stoisko „obstawił” 911 GT2 GT Street RS oraz Cayenne drugiej generacji ubranym w pakiet stylistyczny.
W tym roku na salonie prezentowało się 507 wystawców, którzy zajęli 110 000 m[sup]2[/sup], wystawiając swoje produkty w 18 halach. Targi w Essen odwiedziło ponad 304 000 ludzi, z czego ponad połowa, by dotrzeć na wystawę, musiała pokonać ponad 100 km. 23 procent zwiedzających to obcokrajowcy, wśród których najwięcej było Holendrów, Luksemburczyków i Czechów.
Można spokojnie uznać, że impreza się udała.[block position="inside"]8402[/block]
Źródło: flickr (foto)