Aplikacja e-TOLL PL jedną z najgorszych w sieci. Kierowcy nie zostawiają suchej nitki

Miało być dobrze, ale wziął się za to rząd. Wyszło więc tak, że aplikacja e-TOLL PL do płacenia za autostrady A2 i A4 jest jedną z najgorszych, jakie można zainstalować na swoim smartfonie. Internauci nie pozostawili suchej nitki na e-TOLL-u.

Aplikacja e-TOLL PL okazała się totalną klapą. Uzyskuje najgorsze oceny.Aplikacja e-TOLL PL okazała się totalną klapą. Uzyskuje najgorsze oceny.
Źródło zdjęć: © fot. Maciej Skrzyński
Marcin Łobodziński

Gdyby nie pojedyncze przypadki w miarę pozytywnych ocen, a raczej najmniej negatywnych, aplikacja e-TOLL PL była by najgorszą aplikacją do pobrania w sklepach Play oraz App Store. Na tę chwilę średnia ocena to 1,2 w skali 5-punktowej i jest ona taka sama na obu platformach.

W sklepie Play pojawiło się ponad 5100 ocen, natomiast w App Store niecałe 1200. Jest trochę pozytywnych komentarzy, a nawet ocen 5-punktowych. Na niektóre – te pozytywne - odpowiada Ministerstwo Finansów.

W pewnych przypadkach można odnieść wrażenie, że użytkownicy nie mają świadomości istnienia alternatyw: "Instaluję, działa, wygląda nieźle. Trzeba zaufać. Nie ma innego wyjścia. Jest dobrze, będzie lepiej!"

Są też przypadki oceny 5-punktowej i negatywnego komentarza. Można więc odnieść wrażenie, że ocena średnia 1,2 jest i tak nieco zawyżona.

Alternatywy oceniane znacznie lepiej

Jedną z pierwszych alternatyw była aplikacja Autopay, która kupuje e-bilet bilet użytkownikowi. Oceny to 4,6 w przypadku sklepu Play i 4,8 w App Store. Warto jednak zwrócić uwagę, że oceny te w znakomitej większości nie dotyczą obsługi e-TOLL, ponieważ Autopay ma inne funkcje.

Chwilę później pojawiła się aplikacja Spark – mniej znana, oceniana nieznacznie gorzej – 4,4 dla Apple Store (na Androida nie jest dostępna). Tu również użytkownicy nierzadko mylą gwiazdki, bo oceniają wysoko, a komentarze przy tym bywają negatywne.

Ciekawostką może być też fakt, że alternatywna aplikacja e-TOLL PL BILET, tego samego twórcy, czyli Ministerstwa Finansów, jest wyżej oceniana od podstawowej e-TOLL PL. W sklepie Play nie ma oceny, natomiast w App Store ma ocenę 2,8.

Na co narzekają użytkownicy?

Z mnóstwa komentarzy można wyczytać zarzuty przede wszystkim o niestabilnym działaniu, skomplikowanym procesie rejestracji oraz o zbyt wielu danych, które trzeba w tym procesie podać.

W przypadku tej ostatniej kwestii nie można się dziwić, skoro wzięła się za to skarbówka. Trudno znaleźć aplikację dla kierowców, która byłaby niżej oceniona.

Wybrane dla Ciebie
Pierwsza jazda: nowy Mitsubishi Eclipse Cross i Grandis – nadciąga odsiecz
Pierwsza jazda: nowy Mitsubishi Eclipse Cross i Grandis – nadciąga odsiecz
Pierwsza jazda: Ferrari 296 Speciale - poczuj się jak Kubica
Pierwsza jazda: Ferrari 296 Speciale - poczuj się jak Kubica
Plaga kradzieży w Polsce. Złodzieje znaleźli sobie nowy cel
Plaga kradzieży w Polsce. Złodzieje znaleźli sobie nowy cel
Prawdziwa plaga w Polsce. Takich kierowców są tysiące
Prawdziwa plaga w Polsce. Takich kierowców są tysiące
Mazda wygrywa w sądzie z Krajową Informacją Skarbową. Hybrydy z niższą akcyzą
Mazda wygrywa w sądzie z Krajową Informacją Skarbową. Hybrydy z niższą akcyzą
Niemieckie media: Opel może sprzedawać chińskie auto pod swoją marką
Niemieckie media: Opel może sprzedawać chińskie auto pod swoją marką
Eksperci o sytuacji na stacjach. Wiemy, jak będzie pod koniec miesiąca
Eksperci o sytuacji na stacjach. Wiemy, jak będzie pod koniec miesiąca
Kultowa Škoda 1000 MBX powraca jako koncept
Kultowa Škoda 1000 MBX powraca jako koncept
Wideo: Zgubił koło na przejeździe kolejowym. Niewiele zabrakło do tragedii
Wideo: Zgubił koło na przejeździe kolejowym. Niewiele zabrakło do tragedii
Widziałem auta nowej chińskiej marki. Lepas ma wysoko zawieszoną poprzeczkę
Widziałem auta nowej chińskiej marki. Lepas ma wysoko zawieszoną poprzeczkę
Rosjanie próbują wskrzesić kolejną markę. To chiński SUV w przebraniu
Rosjanie próbują wskrzesić kolejną markę. To chiński SUV w przebraniu
Top 10 samochodów w Europie. Niespodzianka na pierwszym miejscu
Top 10 samochodów w Europie. Niespodzianka na pierwszym miejscu