Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Hyundai i20 N-line - napinanie mięśni Porównanie: Ford Puma ST vs Kawasaki Ultra LX - półtora litra na dwa sposoby Volvo XC70 D4 Drive-E Summum Inscription - test, opinia, spalanie, cena Pierwsza jazda: Audi RS e-tron GT - takich aut potrzebuje elektromobilność 5 mitów o elektrykach i Mercedes EQA, by się z nimi zmierzyć. Tu trzeba spojrzeć szerzej Test: Toyota Yaris Cross - podwoić cenę podstawową, nie jest trudno Test: BMW M850i Gran Coupe nie jest prawdziwym BMW. Ale pierwsza Seria 8 też nim nie była Audi S8 plus - szybszy niż rozsądek SsangYong Korando Quartz 4WD - come back [test autokult.pl] Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG Offroad - w teren, czy do miasta? Suzuki Kizashi 2,4 VVT MT - nie dla każdego [test autokult.pl] Ford Edge 2,0 TDCI 210 KM AT Sport - zadziwiająco europejski

Popularne w tym tygodniu:

Audi S8 z 2006 i 2021 roku. Sprawdzam, jak zmieniła się superlimuzyna z silnikiem z lambo Test: Volkswagen Passat W8 - poznałem "króla" w nieoczywistym, ale słusznym wydaniu Legendy Autokultu: napęd Toyota GT-Four. Przeganiam po torze rajdową Celicę i GR Yarisa Test wideo Ferrari 812 Competizione na torze Fiorano. Takie auto zdarza się raz w historii Offroad Marcina: Mercedes EQC w terenie. Tak, ten elektryczny Test długodystansowy: VW ID.3 – chce być gadżetem na kołach, ale jeszcze się tego uczy Test: Range Rover Evoque D200 – dla tych, którzy są znudzeni niemiecką dominacją w segmencie Test: Fiat 500 - napęd elektryczny zmienia mniej, niż myślisz Ineos Grenadier z prawego fotela na torze off-roadowym. Taki powinien być nowy Defender! Offroad Marcina: Volkswagen Touareg w terenie - zobacz, co to potrafi Pierwsza jazda: Ford Mustang Mach-E GT to elektryk all in one. Jak spisał się w trasie przez pół Polski? Test: Porsche 911 Targa 4S - ma wyglądać, a nie jeździć