Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Jeździłem nowym Peugeotem 208. Oto 7 rzeczy, które musisz o nim wiedzieć Honda CR-V 2,2 i-DTEC - mój numer 1 [pierwsza jazda autokult.pl] Alfa Romeo 159 Berlina 1.75 TBi Sport Plus Ti – włoski ideał został zabity? [test autokult.pl] Test Mercedesa C180 Estate [wideo] Jeździłem toyotą 2000GT, AE86 i suprą mk IV. Teraz rozumiem korzenie GR supry Ford Tourneo Courier, Connect i Custom - rodzina w komplecie Nissan Qashqai dCi 130 4x4 Tekna - test McLaren 720S Spider: nic już nie jest niemożliwe Renault Clio Grandtour 0,9 TCe Intens [test] Duże auto za niezłe pieniądze. Test Opla Insignia Sports Tourer 2.0 CDTi Honda CR-V 2,0 i-VTEC Elegance - czekając na następcę [test autokult.pl] Honda CR-V 1,6 i-DTEC Lifestyle - test

Popularne w tym tygodniu:

Pierwsza jazda: VW ID.4 to mistrz argumentów. Coraz trudniej nie wybrać elektryka Pierwsza jazda: Dacia Spring ma dwie twarze. Nie kupuj jej, a odkryjesz tę lepszą Test: Lexus LS 500h to odwrotność nowego Mercedesa Klasy S. Dla niektórych to duża zaleta Test: Dacia Sandero TCe 100 LPG - przy cenie ok. 50 tys. zł jest nie do pobicia Test wideo: Škoda Enyaq iV – elektryk na miarę polskich możliwości? Vlog: Sprawdzam, co kryje się za drzwiami Rolls-Royce'a Ghost EWB za blisko 3 mln zł Test: Peugeot 3008 1.2 PureTech - dobrze, że zmiany nie poszły zbyt daleko Pierwsza jazda: Ford Kuga FHEV AWD - nowy gracz, który może zmienić rozkład sił wśród hybrydowych SUV-ów Test: BMW 330e Touring xDrive – świetna hybryda, ale niekoniecznie świetne BMW 911 czy 911? Wybór wcale nie jest oczywisty Test wideo: Citroën ë-C4 - wreszcie jest bez sensu! Test: Hyundai Kona po liftingu. "Pierwsze wrażenie? Jak nie w hyundaiu"