Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Citroën ë-C4 relaksuje, ale nie zapada w pamięć. Takich elektryków też potrzeba Nowy Ford Fiesta ST. Ma 3 cylindry, ale nie ma to najmniejszego znaczenia Audi Q7 po liftingu dogania resztę gamy. Wnętrze z A8 to nie wszystko Toyota Prius Plug-in Hybrid po 10 dniach. Zobacz, ile zużyła paliwa i prądu po 1000 km Citroën DS3 Racing - pigułka szczęścia [test autokult.pl] Seat Alhambra Style 2,0 TDI 140 KM CR 4Drive - test SsangYong Tivoli 1.6 128 KM Quartz - test, opinia, spalanie, cena O surowej wyspie i technologicznym gigancie: Volkswagen Touareg na Islandii Audi Q8 vs Maserati Levante: dwie szkoły tworzenia Super-SUV-a Test: Toyota GR Supra 2.0 - sportowy, wciągający wóz w wersji fit Peugeot Expert Tepee 2,0 HDi Active L2 - van uniwersalny? [test autokult.pl] Nowy Seat Tarraco - (nieco) spóźniona ofensywa z Hiszpanii

Popularne w tym tygodniu:

Test: BMW Z4 M40i - sportowe składniki, leniwy charakter Pierwsza jazda: Toyota Yaris Cross Hybrid - ma ogromne szanse przedrzeć się na segmentowy szczyt Test: Nowa Dacia Jogger - 7 miejsc... LPG... brzmi nieźle? Test: Ford Focus Sedan – niechciane dziecko Forda? 40 lat Porsche 944. Zaczęło się od Le Mans, później było jeszcze lepiej Pierwsza jazda: Peugeot 308 - więcej, lepiej, drożej Pierwsza jazda: Audi Q4 Sportback e-tron - modniejszy, a wcale nie mniej funkcjonalny Test: Renault Arkana E-Tech - z każdym kolejnym dniem lepsza Pierwsza jazda Porsche 911 Carrera GTS: najmniej znane, a najlepsze 911 Test: Volkswagen Tiguan – hybrydowy koń pociągowy Test: BMW 840d – i po co ci to M8? Test: Porsche Panamera 4S E-Hybrid – tak zielone, że aż boli