Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Ford Grand C-Max 1,6 EcoBoost 150 KM Titanium - od przybytku głowa nie boli [test autokult.pl] Test vlog: Rolls-Royce Wraith kosztuje 2 mln zł? Czym różni się od zwykłego auta? Volkswagen Scirocco R (2015) - test, opinia, spalanie, cena Test: Kia Sorento Hybrid – Koreańczycy już nikogo nie gonią. Teraz role się odwróciły Volkswagen Beetle 2.0 TSI DSG - test Lexus RC 300h po faceliftingu: tylko koni żal… Ford Focus ST 2.3 EcoBoost: najtańszy hot hatch w swojej klasie. Ale czy najlepszy? Test: Volkswagen ID.4 GTX, czyli miał być sport, a jest kompromis Jeździłem Citroënem Ami. To genialny w swojej prostocie maluch, którego pokochasz lub znienawidzisz Trzy elektryki na trasie Warszawa-Kraków. Jeden prawie nie dojechał SsangYong Musso Grand dorównuje konkurentom, a przy okazji jest od nich tańszy Nissan GT-R 10 lat po debiucie. Czy dalej robi wrażenie? Sprawdzamy na Torze Łódź

Popularne w tym tygodniu:

Test: BMW X5 xDrive 30d - z tym dieslem mógłbym jechać i na koniec świata Porównanie: Lamborghini Urus kontra Porsche Cayenne Turbo GT – rodzinne porachunki Test: LEVC TX – londyńska hybrydowa taksówka za niebotyczną cenę Test: Renault Master brygadowy z paką, skrzynią i żurawiem. Brakuje tylko prysznica, sauny i toalety Test: Aston Martin DBX to historyczny sukces marki. Brytyjczycy wreszcie mają auto lepsze od Porsche Test: Volkswagen Caddy PanAmericana – kombivan na pokaz Test: Audi Q4 e-tron - zobacz, dokąd zmierza motoryzacja Test wideo: Volkswagen ID.3 Pure Performance, czyli elektryk w cenie diesla Test: Smart EQ Fortwo Cabrio, czyli nowoczesny sposób na przestarzały pomysł Test: Mercedes-Benz E 300e po liftingu - dobrze, że w ofercie jest alternatywna hybryda plug-in Test: Nowe Suzuki SX4 S-Cross – dwa punkty widzenia Test: Dacia Sandero z "automatem" - odrobina prestiżu, która stawia ważne pytanie