Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Ford Fiesta 1.0 EcoBoost: miejskie auto, którym chce się jechać w trasę Volkswagen Golf R Variant - (nie)zwykłe kombi SsangYong Korando Quartz 4WD - come back [test autokult.pl] BMW 440i xDrive M Performance - M4 po oswojeniu Człowiek vs. hybryda [test autokult.pl] Mercedes-Benz G500 nowej generacji: pierwszy test na polskich drogach (i bezdrożach) Audi TT RS Coupé S Tronic - uliczny ścigant [test autokult.pl] Mercedes-Benz GLC 250 4MATIC: porządny SUV i przeciętny Mercedes Porsche 911 Carrera 4S (2016) - test, opinia, cena, spalanie Seat Ibiza Cupra Bocanegra, Skoda Fabia vRS i Warszawa nocą Range Rover Sport 4,4 SDV8 HSE Dynamic - test Audi Q7 po liftingu na polskich drogach: zmiany (w większości) na lepsze

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range Škoda Superb po liftingu: z silnikiem benzynowym oszczędna jak diesel Gdzie UE popełnia błąd? Krótkie wyjaśnienie z V8 z Lexusa LC500 Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Test Audi RS 5 Sportback: czego bało się Audi? Test Forda Focusa Active Kombi: dla tych, którzy stronią od SUV-ów Test Opla Movano po liftingu: nowe wnętrze oraz imponujący silnik Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Toyota C-HR 2.0 – nowy wariant hybrydowy odpowiedzią na brak diesla? Jeździłem nowym Fordem Pumą. Prowadzi się tak dobrze jak Fiesta, a przy okazji oferuje znacznie więcej