Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Ostatni test 991: za kierownicą Porsche 911 Carrery T Renault Captur 1,5 dCi 90 Intens Energy - test Škoda Octavia III 1,8 TSI DSG & 2,0 TDI MT Elegance - nowa era Octavii [pierwsza jazda autokult.pl] Citroën C-Elysée 1,6 VTi More Life - test, opinia, cena, spalanie Volvo V40 T5 R-Design Summum - hot? [test autokult.pl] Mitsubishi ASX po liftingu niedługo na drogach. Mocniejszy silnik, ogólny przepis bez zmian Ford Tourneo Custom 2,2 TDCi Titanium 300L - test 3 dni na serpentynach. Dzień pierwszy: Lexus LC500 Test DS7 Crossback PureTech 225. Jest charakterystyczny, ale do premium mu daleko Mini Cooper S Cabrio - ile wyrzeczeń wymaga idealna frajda z jazdy? Honda Civic IX Sport 1,8 - krok w przód? [pierwsza jazda autokult.pl] Test Range Rovera Sport HST. Z nowym silnikiem wysuwa się na prowadzenie

Popularne w tym tygodniu:

Ford Focus ST 2.3 EcoBoost: najtańszy hot hatch w swojej klasie. Ale czy najlepszy? Toyota Corolla 1.8 Hybrid LPG: już taniej nie pojedziesz Mercedes-AMG G63: Joker trafia na drogi Alfa Romeo Giulia i Stelvio 2020. Włosko-niemiecki skok technologiczny Seat Mii Electric: miejski elektryk, który naprawdę może zastąpić auto spalinowe Ile nowa Octavia czerpie z pierwowzoru? Sprawdziłem to, jeżdżąc jej pierwszą generacją Kia Stinger GT: po latach udowadnia, gdzie tak naprawdę leży jej siła Toyota C-HR po liftingu: Japończycy przyspieszają z technologią Porsche Cayenne Coupe: kształt 911 w wydaniu XXL Test Jaguara XE po liftingu: można go kupić ze względu na sam wygląd Land Rover Discovery Sport: test szokująco terenowego SUV-a