Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Odważny krok naprzód. Jeździłem nowym BMW M5 z napędem na cztery koła Lexus UX – ile procent SUV-a w kompakcie i na odwrót? Porsche Taycan Turbo S zmienił moje postrzeganie elektryków, aut sportowych i przyszłości motoryzacji Suzuki SX4 S-cross 1.4 BoosterJet z nowym mocnym sercem Alfa Romeo Giulietta 2,0 JTD TCT Distinctive przy 40 000 km [test autokult.pl] Nowa Kia Carens 1,7 CRDI - pierwsza jazda Peugeot 508 SW: samochód, w którym chciałbym się zakochać, lecz jest to trudne Nowa Toyota Corolla Hathback Hybrid jest świetna, ale nie dla każdego Citroën C-Elysée 1,6 VTi More Life - test, opinia, cena, spalanie Ford Ranger 3,2 TDCi Wildtrak - universal soldier [pierwsza jazda autokult.pl] Nowy Volkswagen Scirocco 2.0 TSI DSG R-Line - test Volkswagen Amarok V6: kiedy chcesz SUV-a, ale potrzebujesz pick-upa

Popularne w tym tygodniu:

Audi Q7 po liftingu na polskich drogach: zmiany (w większości) na lepsze SsangYong Korando wjeżdża do salonów. Koreańczycy nie mają się czego wstydzić Renault Captur: druga generacja jest większa, ładniejsza i po prostu lepsza Ford Focus ST 2.3 EcoBoost: najtańszy hot hatch w swojej klasie. Ale czy najlepszy? Nissan Leaf e+: z większym akumulatorem daje to, co inni dopiero obiecują Ile nowa Octavia czerpie z pierwowzoru? Sprawdziłem to, jeżdżąc jej pierwszą generacją Kia Picanto z Kia Platinum Cup. Test najważniejszego auta wyścigowego w Polsce Mini Countryman S E ALL4 chce być dobry we wszystkim, ale właśnie przez to zostaje w tyle Test Porsche Cayenne Coupe: kształt 911 w wydaniu XXL Mercedes-AMG G63: Joker trafia na drogi Seat Mii Electric: miejski elektryk, który naprawdę może zastąpić auto spalinowe