Test: Dacia Duster w prestiżu - a gdzie jest twoja cennikowa strefa komfortu?

Dacia Duster w świadomości przeciętnego kierowcy może uchodzić za synonim taniego samochodu z napędem na cztery koła. Zgadza się, że cennik tego modelu otwiera kwota znacznie niższa względem konkurencji, jednak Duster 4x4 to już nie są tanie rzeczy.

Dacia Duster — test wideo

Dacia Duster przeszła niedawno bardzo subtelny facelifting, który zmienił wygląd przedniej części tego samochodu. Mamy nowy wzór reflektorów oraz przeprojektowany grill. Tylne lampy, również zostały przeprojektowane, a lotka nad tylną szybą jest większa niż dotychczas.

Podstawowa odmiana tego modelu to koszt 52 tys. zł. Jeśli chcemy mieć napęd na wszystkie koła, należy wybrać wersję Prestige lub SL Extreme, ale wówczas w salonie zostawimy przynajmniej 88 tys. zł. To sprawia, że wkraczamy w rewiry cenowe, które z tą marką już się nie kojarzą.

Ten model pokazuje, że Dacia, na przestrzeni lat, bardzo stanowczo zrywa ze stereotypem samochodu budżetowego i tandetnego. Niemniej, wybierając droższą odmianę z lepszym wyposażeniem i napędem na cztery koła, nadal wydamy mniej niż u konkurencji. Dzięki temu Duster utrzymuje pozycję cenowego lidera.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Prototypowa Mazda MX-30: oni nawet elektryki robią po swojemu SsangYong Rexton 2.0 Diesel AT5 4WD - test, opinia, spalanie, cena Test Volvo V60 T8 AWD: mocne i ekonomiczne kombi bez duszy sportowca Škoda GreenLine i Green-Tec - pierwsza jazda Mazda 2 na rok 2020, czyli jak unijne przepisy zabijają małe auta Maserati Levante - sprawdzamy, co włoski SUV potrafi na ośnieżonych drogach Audi A3 Sportback 2,0 TDI - skazane na sukces [pierwsza jazda autokult.pl] Nowa Toyota Auris 1.6D-4D TS i 1.2T - test, opinia, spalanie, cena Volkswagen Golf VII 2,0 TDI DSG Highline - znowu się udało [pierwsza jazda autokult.pl] Test: BMW M3 Competition - supersamochód z kanapą w zestawie Škoda Octavia RS TDI - w poszukiwaniu sportu [test autokult.pl] Czy kosmetyki samochodowe W5 Carcare są skuteczne? [konkurs i test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Test długodystansowy: VW ID.3 Pure Performance – jak pogoda wpływa na zasięg? Test: Peugeot 308 - pokochasz i znienawidzisz Test: BMW X5 xDrive 30d - z tym dieslem mógłbym jechać i na koniec świata Test: Aston Martin DBX to historyczny sukces marki. Brytyjczycy wreszcie mają auto lepsze od Porsche Test: Kia e-Niro - mów o niej: normalny samochód Test: Volkswagen Caddy PanAmericana – kombivan na pokaz Test: Audi Q4 e-tron - zobacz, dokąd zmierza motoryzacja Test: Hyundai Ioniq 5 kontra Tesla Model 3, czyli podróż elektrykiem na dwa sposoby Test: Mercedes-AMG G63 - gdyby absurd miał koła Test: Mercedes-Benz E 300e po liftingu - dobrze, że w ofercie jest alternatywna hybryda plug-in Test: nowy Peugeot 308 Hybrid 225 - Francuzi wreszcie odrobili lekcje. Przynajmniej w dużej części Test: Nowe Suzuki SX4 S-Cross – dwa punkty widzenia