Test: Dacia Duster w prestiżu - a gdzie jest twoja cennikowa strefa komfortu?

Dacia Duster w świadomości przeciętnego kierowcy może uchodzić za synonim taniego samochodu z napędem na cztery koła. Zgadza się, że cennik tego modelu otwiera kwota znacznie niższa względem konkurencji, jednak Duster 4x4 to już nie są tanie rzeczy.

Dacia Duster — test wideo

Dacia Duster przeszła niedawno bardzo subtelny facelifting, który zmienił wygląd przedniej części tego samochodu. Mamy nowy wzór reflektorów oraz przeprojektowany grill. Tylne lampy, również zostały przeprojektowane, a lotka nad tylną szybą jest większa niż dotychczas.

Podstawowa odmiana tego modelu to koszt 52 tys. zł. Jeśli chcemy mieć napęd na wszystkie koła, należy wybrać wersję Prestige lub SL Extreme, ale wówczas w salonie zostawimy przynajmniej 88 tys. zł. To sprawia, że wkraczamy w rewiry cenowe, które z tą marką już się nie kojarzą.

Ten model pokazuje, że Dacia, na przestrzeni lat, bardzo stanowczo zrywa ze stereotypem samochodu budżetowego i tandetnego. Niemniej, wybierając droższą odmianę z lepszym wyposażeniem i napędem na cztery koła, nadal wydamy mniej niż u konkurencji. Dzięki temu Duster utrzymuje pozycję cenowego lidera.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test długodystansowy audi A3 sportback: przedstawiam auto i wycieram piano blacki SsangYong Actyon Sports Quartz - bez uprzedzeń [test autokult.pl] Mitsubishi Outlander PHEV (2015) - test, opinia, spalanie, cena Jeep Grand Cherokee SRT8 - diabeł [test autokult.pl] Test: Volvo XC60 B4 AWD - w poszukiwaniu spokoju Test: Seat Leon 1.4 e-Hybrid (204 KM) - ta wersja przekonała mnie nie tylko ceną Test: Toyota Proace City Verso - współpraca z Francuzami wyszła Japończykom na dobre Citroën C4 Cactus 1,2 PureTech 82 – pierwsza jazda Nowa Toyota Avensis Touring Sports (2015) 1,6 D-4D & 2,0 D-4D - test, opinia, spalanie, cena BMW serii 5 (F10) 525d xDrive - apartament z lokajem? [test autokult.pl] Volvo XC90 B5: ostatnia deska ratunku dla diesla Renault Master 165 dCi L3H2 - test

Popularne w tym tygodniu:

Test: Škoda Fabia 1.0 MPI Style za prawie 100 tys. złotych! Pierwsza jazda: Porsche 718 Cayman GT4 RS - zaciera granicę między fascynacją a szaleństwem Test: Ford Mustang Mach 1 vs. Mustang Mach 1 428 Cobra Jet - definicja prędkości nabrała nowego znaczenia Test: BMW 545e to rzędowa szóstka pod przykrywką. Tak plug-iny mogą uratować duże silniki Test: Porsche Taycan GTS Sport Turismo nawet na trasie czuje się jak ryba w wodzie. Choć nie obyło się bez wpadki Test Audi e-tron S Sportback: 500 niemych koni Test wideo: Ferrari 296 GTB to odwrotność tego, co wiedziałem o hybrydach. 830 KM i tylny napęd Test: Lexus ES300h F Sport Edition - sportowy z nazwy, relaksujący na co dzień Offroad Marcina: Suzuki Vitara Hybrid 4WD - czy dorównuje swojemu dziadkowi? Test: BMW iX3 LCI pokazało mi, jak dużo może się zmienić. Niekoniecznie w aucie Test: Lexus NX450h+ to pierwsza próba w hybrydach plug-in. Wyjątkowo udana Offroad Marcina: Suzuki Ignis 4WD w terenie zaskoczyło mnie jak żadne inne auto