Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Škoda Citigo 1,0 MPI Ambition i Chevrolet Spark 1,2 LTZ - starcie "gigantów" [test długodystansowy autokult.pl] Volkswagen Golf VII 2,0 TDI DSG Highline - nowy? [test autokult.pl] Renault Trafic: mała furgonetka do miasta. Tania, ekonomiczna i do tego mocna Peugeot 208 1.2 PureTech 110 KM Allure - test [wideo] Opel Grandland X: nie zaskakuje, ale oferuje wystarczająco dużo Ford Mustang 2,3 EcoBoost Convertible i 5,0 V8 Fastback - test, opinia, spalanie, cena Škoda Octavia III 2,0 TDI DSG Elegance [test autokult.pl] Pierwsza jazda Mercedesem EQC: komfort na prąd Mitsubishi L200 Monster 2,4 AT - gdzie L200 nie może, tam Monstera pośle Nowa Toyota Auris 1.2 Multidrive S - test, opinia, spalanie, cena Mercedes C200 CGI (W204) - ewolucja bez rewolucji [test autokult.pl] Peugeot 308 1,6 e-HDI Allure - test

Popularne w tym tygodniu:

Ford Focus ST 2.3 EcoBoost: najtańszy hot hatch w swojej klasie. Ale czy najlepszy? Mercedes-AMG G63: Joker trafia na drogi Toyota Corolla 1.8 Hybrid LPG: już taniej nie pojedziesz Alfa Romeo Giulia i Stelvio 2020. Włosko-niemiecki skok technologiczny Seat Mii Electric: miejski elektryk, który naprawdę może zastąpić auto spalinowe Renault Captur: druga generacja jest większa, ładniejsza i po prostu lepsza Ile nowa Octavia czerpie z pierwowzoru? Sprawdziłem to, jeżdżąc jej pierwszą generacją Toyota C-HR po liftingu: Japończycy przyspieszają z technologią Kia Stinger GT: po latach udowadnia, gdzie tak naprawdę leży jej siła Porsche Cayenne Coupe: kształt 911 w wydaniu XXL Land Rover Discovery Sport: test szokująco terenowego SUV-a