Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Volkswagen up! 1,0 75 KM High up! - egzamin dojrzałości [test autokult.pl] Toyota C-HR po liftingu: Japończycy przyspieszają z technologią Nowa Toyota Yaris 1,33 Dynamic - test Pierwsza jazda ostatnim Volkswagenem Golfem GTI VII. TCR to najlepsza wersja Test Infiniti Q50S: jeden przycisk zmienia wszystko Nissan Juke Nismo RS (2015) – test, opinia, spalanie, cena Seat Ibiza 1,2 TSI Ecomotive - koło ratunkowe [test autokult.pl] Honda Civic IX 1.8 i-VTEC & VW Golf VII 1.4 TSI & Renault Megane III 1.2 TCe - test, opinia, spalanie, cena Nowy Ford Focus Mk 4: pożeracz zakrętów z jeszcze lepszą techniką Test: Fiat 500X Sport - wygląd obiecuje wiele, ale rozczarowanie przychodzi szybko Samochód, do którego mówisz. Sprawdzamy asystenta w Mercedesie Klasy A Test: Land Rover Defender – musiało tak być, ale oby nie zaszło za daleko

Popularne w tym tygodniu:

Test: Przejechałem się Alfą Romeo 33 z silnikiem boxer i zapomniałem, jak się nazywam Pierwsza jazda: Škoda Fabia 4. generacji – ma ogromną szansę powtórzyć sukces poprzednika Test: Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Hybrid - jego pozycja jest niezagrożona Test: Suzuki Across PHEV – lifting twarzy za 30 tys. zł Test: Škoda Octavia Combi RS iV - ekologiczno-sportowy kompromis nie do końca się sprawdził Pierwsza jazda: Opel Mokka e – już ładniej, ale teraz to bym chciał coś większego Test: Hyundai Santa Fe 1.6 T-GDI HEV 2WD - świetny wóz ze słabym punktem za 10 tys. zł Dacia Sandero TCe - stworzona pod LPG Test: Kia Sorento Hybrid - premium bez ceny premium Audi RS 7 - samo się o to prosiło Test: Volkswagen Touareg R eHybrid – najmocniejszy, ale całkowicie pozbawiony charakteru Test: Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG – odmłodzony bestseller tak, ale nie z dieslem