Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Wywiady:

Polska firma eksportuje na cały świat. Melex od 50 lat robi to, co dopiero staje się modne Wywiad: Kuba Przygoński po Dakarze mówi, dlaczego w tym roku rozmiar miał znaczenie Cyberpunk 2077: Auto Silverhanda to Porsche 911 Turbo. Rozmawialiśmy z twórcami McLaren Artura to supersamochód z napędem plug-in. Jego twórcy zdradzają, jak dokonali technicznego cudu Detlev von Platen: pracujemy nad ekologicznym paliwem, by Porsche 911 nie musiało być elektryczne "BMW ocali motoryzację" - wywiad z szefem designu Grupy BMW Adrianem van Hooydonkiem Instalacja LPG w samochodzie. Odpowiadamy na nurtujące was pytania! Odc. 3 830 KM z wolnossącego V12 w 2021 roku. Twórca silnika Ferrari 812 Competizione zdradza swoje triki Debiut polskiego zespołu w Le Mans. Rozmawiamy z kierowcą Kubą Śmiechowskim O ogranicznikach prędkości, końcu diesla i zakupie auta przez internet. Prezes Volvo Car Poland podsumowuje 2020 rok Wywiad z szefem Mini w Europie. Pierre Jalady o przyszłości marki i samochodów w miastach Włosi tłumaczą, o co chodzi z Ferrari 296 GTB. "To nigdy nie miało być nowe Dino"

Popularne w tym tygodniu:

Premiera Rolls-Royce'a Ghost Black Badge. Piotr Fus zdradził mi, kto kupuje te auta By wystartować w Barbórce, została kaskaderką. Ganczi mówi, czego potrzebujesz, by spełniać marzenia Europejski szef sprzedaży Toyoty o elektrykach i ograniczaniu emisji. "Jesteśmy lojalni naszej misji" "Polityka rabatowa jest prosta: zero rabatów". Wywiad z Grzegorzem Zalewskim, szefem marki Dacia na terytorium East Dr Gill Pratt w Toyocie przewiduje przyszłość. Mówi mi, kogo potrąci auto w sytuacji bez wyjścia