Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Wywiady:

Co czeka Polskę, gdy zostaną tylko elektryki? Z prezesem VGP o autach używanych, miliardach do zgarnięcia i węglu Setki zawodników wybierają Fabię. Wiemy, dlaczego Škoda jest rajdowym hitem Wywiad: Kuba Przygoński po Dakarze mówi, dlaczego w tym roku rozmiar miał znaczenie Instalacja LPG w samochodzie. Odpowiadamy na nurtujące was pytania! Odc. 3 "Sprzedaż online to pomoc dla dealerów". Alexander Petrofski tłumaczy radykalną strategię Volvo 18-latek wyprzedził ich i wcisnął hamulec. Ewelina Wiercioch mówi, jakiej chce kary Natura-lnie 4x4 chcą zmienić oblicze offroadu. Pogodzić je z prawem i środowiskiem Julius Seebach: przyszłość Audi Sport jest elektryczna. Wywiad z szefem producenta modeli RS Przyszłość już dziś. Wywiad z Neilem Fiorentinosem o tym, jak BMW zmienia oblicze polskiej elektromobilności "Cały świat motoryzacyjny stoi na głowie". O małych autach i nadchodzących latach mówi Thomas Schäfer, szef Škody "Stawiamy na elektromobilność, ale nie wycofujemy Mustanga". O przyszłości Forda z prezesem Piotrem Pawlakiem Szef Škody: "Powrót do normy w drugiej połowie roku". Podaje też datę, po której nie będzie już tanich aut

Popularne w tym tygodniu:

Auta elektryczne a sprawa polska. Czy w 2035 roku zabraknie prądu albo pieniędzy?