Polski kamper dla spragnionych przygód. XPro One wjedzie prawie wszędzie

Polska firma Xpedition Pro zaprezentowała imponującego kampera opartego na Iveco Daily 4x4. To dom na kołach, który poradzi sobie w trudnym terenie, a gdy zajdzie taka potrzeba, zapewni schronienie trzem osobom nawet przez dziesięć dni.

Xpedition Pro Xpro OneXpedition Pro Xpro One
Źródło zdjęć: © mat. prasowe / Xpedition Pro
Aleksander Ruciński

Iveco Daily 4x4 to jeden z najdzielniejszych pojazdów użytkowych dostępnych na rynku. Nic więc dziwnego, że właśnie ten model posłużył za bazę do budowy najnowszego kampera polskiej firmy Xpedition Pro. XPro One dostępny w trzech wersjach różniących się rozstawem osi powinien zadowolić nawet najbardziej wymagających wielbicieli ekstremalnego karawaningu.

Militarna stylistyka podkreśla gotowość na trudne warunki, a duży prześwit i sprytne ukształtowanie zabudowy owocują dobrymi właściwościami terenowymi podczas zjazdu i natarcia. Z zewnątrz projekt wyróżnia się także dodatkowym oświetleniem, rozwijaną markizą i licznymi schowkami. Jest nawet wysuwany grill. Jednak to wnętrze ma stanowić największą atrakcję.

Jak twierdzą twórcy, kabina zapewnia komfortową przestrzeń dla trzech osób. Jest tu toaleta, prysznic, w pełni wyposażona kuchnia z jadalnią i sporo miejsca do spania. Jeśli dodamy do tego 200-litrowe zbiorniki na wodę, wydajne ogrzewanie i opcjonalne panele słoneczne, powstaje pojazd pozwalający przetrwać w niemal każdych warunkach, nawet przez dziesięć dni, bez kontaktu ze światem zewnętrznym.

Xpedition Pro Xpro One
Xpedition Pro Xpro One © mat. prasowe / Xpedition Pro

Prezentowany projekt jest pierwszym, ale nie ostatnim modelem w ofercie Xpedition Pro. Firma pracuje bowiem także nad luksusową propozycją USS Enterprise. Niebawem powinniśmy się przekonać, czy będzie równie imponująca, co opisywana.

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/18] Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Komisja infrastruktury za zmianami, ale częściowymi. Bandyci z ekspresówek i autostrad bezpieczni? Niekoniecznie
Komisja infrastruktury za zmianami, ale częściowymi. Bandyci z ekspresówek i autostrad bezpieczni? Niekoniecznie
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Świetny wynik Polaków. Zdobyli wicemistrzostwo w USA
Świetny wynik Polaków. Zdobyli wicemistrzostwo w USA
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Urząd wysyła listy do właścicieli importowanych aut. O co tu chodzi?
Urząd wysyła listy do właścicieli importowanych aut. O co tu chodzi?
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Znowu złapali 24-latka w BMW. Kwota mandatu jest ogromna
Znowu złapali 24-latka w BMW. Kwota mandatu jest ogromna
Koniec kultowego auta. Oto ostatni egzemplarz
Koniec kultowego auta. Oto ostatni egzemplarz
Zakaz sprzedaży alkoholu na stacjach benzynowych. Jest nowy projekt
Zakaz sprzedaży alkoholu na stacjach benzynowych. Jest nowy projekt
Stawiają je przy autostradach. Są kluczowe dla bezpieczeństwa
Stawiają je przy autostradach. Są kluczowe dla bezpieczeństwa
BMW oddaje hołd historycznemu 2002 turbo. Oto M2 Turbo Design Edition
BMW oddaje hołd historycznemu 2002 turbo. Oto M2 Turbo Design Edition
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne