Test wideo: Wakacje w samochodzie - 3 sposoby, by uniknąć hotelu

Lockdown każdemu dał się we znaki, a życie w czasie pandemii nie należy do najłatwiejszych. Do tego nie do końca wiemy, jak w tym roku będą wyglądały wakacje. Czy z uwagi na obostrzenia w ogóle na wyjazd i pobyt w hotelu będziemy mogli sobie pozwolić? Postanowiliśmy więc przedstawić wam trzy różne sposoby na nocleg w plenerze i pokazać, że biwakowanie niejedno ma imię.

Kampery — test wideo

Mateusz Żuchowski zdecydował się na samochód, który można określić mianem kultowego. To Volkswagen California 6.1, który swoją historią na stałe wpisał się w świat caravaningu. Obecna wersja czerpie z wieloletniego doświadczenia, więc doskonale potrafi połączyć praktyczność z wygodą. Ma jednak pewną dość znaczącą wadę. Za cenę jednego egzemplarza można kupić dwa inne samochody i jeszcze zostanie parę złotych na wycieczki.

Marcin Łobodziński postanowił wybrać rozwiązanie, które nadal nie jest zbyt popularne, a niektórym osobom — zupełnie nieznane. Toyota Hilux, którą pojechał na biwak, została wyposażona w specjalistyczny namiot montowany na pace. To rozwiązanie, które — nie licząc ceny samochodu — jest najtańsze i wykorzystywane tylko wtedy, kiedy chcecie spędzić noc poza domem. Niestety, brak ogrzewania to spory minus, o czym Marcin przekonał się na własnej skórze.

Mateusz Żuchowicz z kolei sprawdził, jak w czasie krótkiego wypadu spisze się Volkswagen Caddy California. To samochód, który wydaje się być najbardziej uniwersalny z całej trójki. Jest przestronny, wygodny, a do tego — po wyciągnięciu łóżka — może być zwykłym autem użytkowanym na co dzień. Niestety, jest w nim najmniej miejsca do życia, a ogrzewanie postojowe jest połączeniem rozwiązań z Californii 6.1 i namiotu Marcina. Działa falami, więc zimna noc może dać się we znaki.

Każdy z tych samochodów oferuje zupełnie inne rozwiązania i każdy ma jakiegoś asa w rękawie. Pytanie jednak, który z nich okaże się najlepszy? Oto film o przygodzie, niespodziewanych problemach i poświęceniach.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Škoda Rapid Spaceback 1,6 TDI Elegance [pierwsza jazda autokult.pl] Test: Seat Leon 1.4 e-Hybrid (204 KM) - ta wersja przekonała mnie nie tylko ceną Porównanie: Mercedes-AMG GT 4-door Coupé 63 S kontra Porsche Panamera Turbo S na Torze Modlin – królowie toru, królowie życia Peugeot 508 SW: samochód, w którym chciałbym się zakochać, lecz jest to trudne Mini John Cooper Works Rally: jak prowadzi się najnowszy wóz Rajdu Dakar? Test: Volkswagen Arteon R-line Edition - nadchodzący lifting może nie być dobrym pomysłem Ford Edge 2,0 TDCI 210 KM AT Sport - zadziwiająco europejski Pojedynek Mitsubishi L200 z Fordem Rangerem: jak Dawid z Goliatem Audi A4 allroad quattro 2.0 TDI - komfortowo w teren Mercedes-AMG GT R: jak zbliżyliśmy się do 100% możliwości nowego władcy torów wyścigowych Nowe Volvo S80 T6 AWD Executive - test Maserati Granturismo MC Sport Line – test, opinia, spalanie, cena

Popularne w tym tygodniu:

Test: Volvo V60 B4 Momentum Pro - nie będziesz się wstydzić Test: Citroën C5 Aircross Hybrid 225 – z trójki koncernowych braci najlepiej odnajduje się w swojej roli 5 mitów o elektrykach i Mercedes EQA, by się z nimi zmierzyć. Tu trzeba spojrzeć szerzej Recenzja Lego Creator Porsche 911: zbuduj sobie dzieło sztuki Pierwsza jazda: DS 9 - wchodzi do segmentu premium na własnych zasadach Nowy Opel Astra. Pierwsze jazdy pokazały, że Niemcy nie poszli na całość Pierwsza jazda: Volkswagen ID.4 GTX to GTI naszych czasów? Nie do końca, ale i tak jest dobry Test: Range Rover Sport 525 HSE - wydaje się bez sensu, ale tu się wszystko zgadza Pierwsza jazda: nowy Mercedes Klasy C to "Baby-Klasa S" o niestereotypowym charakterze Test: Mazda 6 2.0 Skyactiv-G - oldschool w najlepszym wydaniu Pierwsza jazda: Renault Express Van i Kangoo Van - zupełnie dwa różne modele (użytkowania) Test: Opel Mokka - pierwszy krok do lepszej, ale zaskakująco drogiej przyszłości