Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Poradniki i mechanika:

Uwaga na silnik 2.5 TDI – co się psuje w najgorszej jednostce napędowej koncernu Volkswagena? [część 2] Jak czyścić felgi, by odzyskały dawny blask? Najważniejsza jest systematyczność Kulturalne diesle, czyli jak działa Common Rail Silnik 1.6 THP - czy warto kupić auto z taką jednostką? Opony zimowe - co jest w nich takiego wyjątkowego? Jak zdjąć tablice rejestracyjne? Aerodynamika [technika wyścigowa odc. 4] Łańcuch rozrządu czy pasek – co jest lepsze? Co to jest hybryda plug-in? Do czego służy zawór 80% LPG i jak go sprawdzić? Jak działa wyświetlacz Head-Up Display i dlaczego staje się tak popularny? Zaginięcie dowodu rejestracyjnego - czy jest potrzebne pozwolenie czasowe?

Popularne w tym tygodniu:

Zmiana kół na większe - nieduże różnice w rozmiarze, ale prawie same wady Wydech Koenigsegga pozwolił uwolnić nawet 300 KM. Oto jak działa 5 najtańszych nowych aut na polskim rynku. Dacia nie jest już liderem Za co można stracić prawo jazdy? Nie tylko za prędkość i alkohol Wymiana prawa jazdy i dowodu rejestracyjnego. Czy adres zamieszkania ma znacznie? 5 mitów na temat opon. Przy zakupie więcej stracisz, niż oszczędzisz Kropki i paski na oponach. Co oznaczają i czy kolor ma znaczenie? Jak sprawdzić zaległe mandaty? Wszystkim zajmuje się skarbówka Odkrywamy tajemnice silnika bez korbowodów. Twórcy odpowiadają na wasze wątpliwości