Kaege Retro - kolejne restomodowe marzenie

Restomody stają się coraz bardziej popularne, mimo sporych cen, które często przewyższają nowe wozy sportowe. Gra jest tu jednak warta świeczki, bo za te niemałe kwoty możemy dostać klasycznie wyglądający wóz, który prowadzi się równie dobrze lub nawet lepiej, niż nowoczesne maszyny. Kolejną propozycją w świecie restomodów 911 jest Kaege Retro.

Ten artykuł ma 2 strony:

Kunsztowi i zaawansowaniu Singera trudno dorównać. Nie każdy chce jednak przeznaczać aż takie sumy, jakich oczekuje ten mistrz w kategorii restomod. Dlatego dobrą alternatywą może być właśnie Kaege Retro. 911 zmodyfikowana przez tę firmę to nadwozie z klasycznej 911 z lat 1971-1973, uzbrojone w podzespoły ze znacznie nowszej, ale wciąż chłodzonej powietrzem 993.

Kunsztowi i zaawansowaniu Singera trudno dorównać. Nie każdy chce jednak przeznaczać aż takie sumy, jakich oczekuje ten mistrz w kategorii restomod. Dlatego dobrą alternatywą może być właśnie Kaege Retro. 911 zmodyfikowana przez tę firmę to nadwozie z klasycznej 911 z lat 1971-1973, uzbrojone w podzespoły ze znacznie nowszej, ale wciąż chłodzonej powietrzem 993.

Pod pokrywą silnika pracuje tu 3,6-litrowy bokser, który rozwija 300 KM. To wystarczająco duża dawka mocy, by napędzać ważące 1195 kg auto. Kaege udało się zbić masę z pomocą lekkiego, sportowego akumulatora oraz dodatków z włókna węglowego. Gotową maszynę posadzono na oldschoolowych felgach 17-calowych, o wzorze wzorowanym na legendarnych Fuchsach. Jedynym zgrzytem jest tu mało zgrabna kierownica. Znacznie lepiej pasowałaby tu Momo Prototipo.

Pod pokrywą silnika pracuje tu 3,6-litrowy bokser, który rozwija 300 KM. To wystarczająco duża dawka mocy, by napędzać ważące 1195 kg auto. Kaege udało się zbić masę z pomocą lekkiego, sportowego akumulatora oraz dodatków z włókna węglowego. Gotową maszynę posadzono na oldschoolowych felgach 17-calowych, o wzorze wzorowanym na legendarnych Fuchsach. Jedynym zgrzytem jest tu mało zgrabna kierownica. Znacznie lepiej pasowałaby tu Momo Prototipo.

Mimo tej kierownicy, Kaege Retro potrafi przyprawić o szybsze bicie serca. Czy to godna alternatywa dla spektakularnych Singerów czy równie zgrabnego Lightspeeda Classic? A może macie jakieś inne restomodowe alternatywy dla tego pięknego 911?

Mimo tej kierownicy, Kaege Retro potrafi przyprawić o szybsze bicie serca. Czy to godna alternatywa dla spektakularnych Singerów czy równie zgrabnego Lightspeeda Classic? A może macie jakieś inne restomodowe alternatywy dla tego pięknego 911?

Zobacz również: Porsche 911 Carrera GTS vs Mercedes-AMG GT S - porównanie dźwięku silnika

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Galerie zdjęć:

Samochody Roberta Lewandowskiego Historia ewolucji kompaktów Peugeota Bugatti 57 SC sprzedane za 9,7 mln dolarów! To najwięcej w historii Hostessy salonu samochodowego w Genewie 2016 Bugatti Chiron w różnych oficjalnych konfiguracjach kolorystycznych Lamborghini Aventador 750-4 Superveloce J.S. 1 Edition dla Jamesa Stunta Nowoczesne samochody z przodami swoich poprzedników Zonda F Benny'ego Caioli i Horacio Pagani Ford Focus RS do zabawy w śniegu Carbonfiber Dynamics BMW M4R - 700-konne M4 z włókna węglowego Pagani Huayra z opcjami o wartości ponad 1 000 000 zł wystawione na sprzedaż BMW i8 Protonic Red - pierwszy raz w czerwieni BMW M2 M Performance i MotoGP Safety Car (2016) Nowy McLaren 650S GT3 (2016) i plany sportowe Brytyjczyków na ten rok 400-konne hybrydowe Volvo XC90 T8 na nowych zdjęciach Kolekcja niesamowitych Porsche Jerry'ego Seinfelda wystawiona na sprzedaż Prior Design Porsche Macan PD600M - jeszcze szerszy crossover GT40 50th Anniversary w wykonaniu Shelby i Superperformance BMW 330e - nowa hybryda w rodzinie Porsche 911 (991) Turbo i Turbo S po liftingu na nowych zdjęciach Ekstremalny tuning samochodów egzotycznych - bestie o mocy ponad 1000 KM [cz.2] Koniec Land Rovera Defendera - dzisiaj ostatni dzień produkcji Supersamochody w rolach superbohaterów od WrapStyle Alfa Romeo Spider ze stylowym wnętrzem od Vilnera