Kaege Retro - kolejne restomodowe marzenie

Restomody stają się coraz bardziej popularne, mimo sporych cen, które często przewyższają nowe wozy sportowe. Gra jest tu jednak warta świeczki, bo za te niemałe kwoty możemy dostać klasycznie wyglądający wóz, który prowadzi się równie dobrze lub nawet lepiej, niż nowoczesne maszyny. Kolejną propozycją w świecie restomodów 911 jest Kaege Retro.

Ten artykuł ma 2 strony:

Kunsztowi i zaawansowaniu Singera trudno dorównać. Nie każdy chce jednak przeznaczać aż takie sumy, jakich oczekuje ten mistrz w kategorii restomod. Dlatego dobrą alternatywą może być właśnie Kaege Retro. 911 zmodyfikowana przez tę firmę to nadwozie z klasycznej 911 z lat 1971-1973, uzbrojone w podzespoły ze znacznie nowszej, ale wciąż chłodzonej powietrzem 993.

Kunsztowi i zaawansowaniu Singera trudno dorównać. Nie każdy chce jednak przeznaczać aż takie sumy, jakich oczekuje ten mistrz w kategorii restomod. Dlatego dobrą alternatywą może być właśnie Kaege Retro. 911 zmodyfikowana przez tę firmę to nadwozie z klasycznej 911 z lat 1971-1973, uzbrojone w podzespoły ze znacznie nowszej, ale wciąż chłodzonej powietrzem 993.

Pod pokrywą silnika pracuje tu 3,6-litrowy bokser, który rozwija 300 KM. To wystarczająco duża dawka mocy, by napędzać ważące 1195 kg auto. Kaege udało się zbić masę z pomocą lekkiego, sportowego akumulatora oraz dodatków z włókna węglowego. Gotową maszynę posadzono na oldschoolowych felgach 17-calowych, o wzorze wzorowanym na legendarnych Fuchsach. Jedynym zgrzytem jest tu mało zgrabna kierownica. Znacznie lepiej pasowałaby tu Momo Prototipo.

Pod pokrywą silnika pracuje tu 3,6-litrowy bokser, który rozwija 300 KM. To wystarczająco duża dawka mocy, by napędzać ważące 1195 kg auto. Kaege udało się zbić masę z pomocą lekkiego, sportowego akumulatora oraz dodatków z włókna węglowego. Gotową maszynę posadzono na oldschoolowych felgach 17-calowych, o wzorze wzorowanym na legendarnych Fuchsach. Jedynym zgrzytem jest tu mało zgrabna kierownica. Znacznie lepiej pasowałaby tu Momo Prototipo.

Mimo tej kierownicy, Kaege Retro potrafi przyprawić o szybsze bicie serca. Czy to godna alternatywa dla spektakularnych Singerów czy równie zgrabnego Lightspeeda Classic? A może macie jakieś inne restomodowe alternatywy dla tego pięknego 911?

Mimo tej kierownicy, Kaege Retro potrafi przyprawić o szybsze bicie serca. Czy to godna alternatywa dla spektakularnych Singerów czy równie zgrabnego Lightspeeda Classic? A może macie jakieś inne restomodowe alternatywy dla tego pięknego 911?

Zobacz również: Super Drag Race 2012

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Galerie zdjęć:

Volkswagen - czym zapracował sobie na dobrą reputację? [galeria] Corvette C7 Z06 Daytona Orange na felgach HRE BMW X5 M i X6 M Black Fire Edition - sportowe SUV-y dla indywidualistów Škoda Suberb L&K o mocy 280 KM - czy najdroższy model czeskiej marki jest też najlepszy? Wyścigówka i ogórek na sprzedaż: Porsche 934/5 i VW T2 Transporter 45 lat historii Transita [galeria zdjęć] Porsche 911 (997) po tuningu [galeria] Seat pokazał Atecę na nowych, świetnych zdjęciach Pagani Huayra Pearl (2016) - nowy unikat w rodzinie Porsche marzeń – 959 Canepa Motorsport Ogromna galeria Nissana Pulsara Nowe Audi RS6 Jona Olssona - kombi DTM [galeria zdjęć]