Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Poradniki i mechanika:

Tuning hamulców – przewody i płyny [cz. 4] Hamowanie silnikiem. Wielu kierowców nie wie, jak to robić Jak powinien zachować się kierowca podczas kontroli drogowej? Reaktor katalityczny - czyli nasz stary dobry "katalizator" Ceny katalogowe a rynkowe. Nowe auto można kupić taniej niż w cenniku Rodzaje i zasada działania napędów quattro w samochodach Audi Za naprawę tych zawieszeń słono zapłacisz! [poradnik] Naprawianie szyb w samochodzie - jak się to robi? Czy warto? [poradnik] Silnik Wankla - niedoceniony? Walka o trakcję - zawieszenia w sportach motorowych [część 1] Jak przygotować samochód do wiosny - poradnik 9 najgorszych rzeczy, jakie możesz zrobić z autem w czasie mrozu

Popularne w tym tygodniu:

Toyota Mirai nie zamienia wody w wino, ale wodór w prąd. Jak działa i co w sobie kryje? Samochody z najlepszymi silnikami turbo. Trwałe, proste i można je zagazować Jak uzyskać odszkodowanie, gdy uszkodzimy koło przez dziurę w jezdni? Wilgoć w samochodzie. Jak się jej pozbyć? Hybryda e:HEV. Jak działa układ Hondy i dlaczego jest ciekawą alternatywą dla "zwykłego" napędu Nie tak złe, jak mówią. 6 silników, których nie warto skreślać Działanie i generacje sprzęgła haldex. Dlaczego może być lepsze od napędu stałego? Kontrolka check engine i kontroli trakcji – dlaczego dwie, a nie jedna? Regenerator do wycieraczek - sprawdziłem, czy warto "cebulować" dla kilkudziesięciu złotych? 5 silników benzynowych z piekła rodem. Wspólną cechą jest wtrysk bezpośredni Wjazd do strefy ekologicznej za granicą pojazdem zabytkowym – jakie obowiązują zasady? Poziomy autonomii samochodu. Ile z nich wyznaczono i czym się charakteryzują?