Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Mercedes-Benz V250d 4MATIC: jak sprawdza się napęd na cztery koła w busie? BMW 330i: samo cofa i parkuje, a do tego ciągle się świetnie prowadzi Peugeot 308 SW 1,2 e-THP 130 - pierwsza jazda Audi A3 Limousine 1,8 TFSI S-tronic Ambiente - test Nissan X-Trail DIG-T 160: duży SUV z małym silnikiem i brakiem napędu 4x4 Mercedes GLC po liftingu ma więcej gadżetów, ale zachowuje to, za co docenili go klienci Test: Renault Express Van - V max = 100 km/h? To nie są żarty! Citroën C4 2,0 HDI Exclusive - francuska fascynacja [test autokult.pl] Ford B-MAX 1,0 EcoBoost & 1,6 TDCi Titanium X [pierwsza jazda autokult.pl] Peugeot 208 1,2 PureTech Active "Bez barier" - test Porsche 356A: testujemy kultowy model odrestaurowany w Polsce Volkswagen Touareg 3.0 TDI 4Motion - test, opinia, spalanie, cena

Popularne w tym tygodniu:

Pierwsza jazda: Porsche 718 Cayman GT4 RS - zaciera granicę między fascynacją a szaleństwem Test: BMW 545e to rzędowa szóstka pod przykrywką. Tak plug-iny mogą uratować duże silniki Test: Mazda CX-60 – ponad 3 litry pod maską. Tym razem nic nie tracimy! Test: Lexus ES300h F Sport Edition - sportowy z nazwy, relaksujący na co dzień Test Audi e-tron S Sportback: 500 niemych koni Test wideo: Ferrari 296 GTB to odwrotność tego, co wiedziałem o hybrydach. 830 KM i tylny napęd Test: BMW iX3 LCI pokazało mi, jak dużo może się zmienić. Niekoniecznie w aucie Test: Renault Megane E-Tech na trasie, czyli jak naprawdę podróżuje się elektrykiem Test: Lexus NX450h+ to pierwsza próba w hybrydach plug-in. Wyjątkowo udana Test: Nissan Townstar Tekna - pojawił się w odpowiednim miejscu w odpowiednim czasie Pierwsza jazda: Fiat 500X i Tipo Hybrid – krok naprzód, który odczujesz niekoniecznie podczas jazdy Pierwsza jazda: BMW iX M60 - jeszcze szybciej, jeszcze wygodniej