Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Audi A1 Sportback 1,4 TFSI Ambition - testosteron w pigułce [test autokult.pl] Jeździłem nowym Volkswagenem Golfem. Kompakt znów podniósł poprzeczkę konkurencji SsangYong Rexton 2.0 Diesel AT5 4WD - test, opinia, spalanie, cena Nowy Volkswagen Tiguan (2016) 2.0 TDI - test, opinia, spalanie, cena Seat Ibiza Cupra - test Audi A5 Sportback 2.0 TFSI quattro: więcej niż coupé Škoda Superb Elegance (2013) 1,8 TSI DSG [pierwsza jazda autokult.pl] Mercedes C200 CGI (W204) - ewolucja bez rewolucji [test autokult.pl] Nowe Renault Grand Scénic i Mégane Grand Coupé - pierwsza jazda nowościami z Francji Suzuki Ignis 1.2 DualJet 4WD: wszechstronna alternatywa dla auta miejskiego Audi A4 Avant 2,0 TDI Multitronic - stateczny jegomość [pierwsza jazda autokult.pl] Dacia Logan MCV 1,5 dCi Laureate - test

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Test Toyoty GR Supry: wyjaśniam, dlaczego nowa generacja udźwignęła legendę Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Volvo XC90 B5: ostatnia deska ratunku dla diesla Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Test Rama 1500 Rebel: już wiem, co to jest porządny samochód Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range