Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Nowy Ford Focus ST-Line: jeździ tak dobrze, że... nie musisz go prowadzić Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech More Life - test, opinia, spalanie, cena Hyundai i30 3d 1,6 GDI Premium A/T - odważne posunięcie [test autokult.pl] Nowy Jeep Wrangler Rubicon jest tak bezkompomisowy jak poprzednik. Tylko, że lepszy DS 4 (2016) 2.0 BlueHDI 180 EAT6 - test, opinia, spalanie, cena Toyota Auris 1,6 Multidrive S Prestige vs Toyota Auris HSD Prestige - sztuka wyboru [test autokult.pl] Suzuki Ignis 1.2 DualJet 4WD: wszechstronna alternatywa dla auta miejskiego Volkswagen Amarok V6: kiedy chcesz SUV-a, ale potrzebujesz pick-upa Volkswagen Touareg 3,0 V6 TDI 245 KM BlueMotion - wódz? [test autokult.pl] Audi A3 Cabriolet 1,8 TFSI S-Tronic Ambition - test Ford Ranger vs. Nissan Navara - co się zmieniło w pickupach? [test autokult.pl] Renault Laguna Coupe GT 2,0 dCi - magia czterech kół [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Porsche Taycan Turbo S zmienił moje postrzeganie elektryków, aut sportowych i przyszłości motoryzacji Test BMW M5 Competition w warunkach drogowych. Auto imponuje wszechstronnością Test BMW M135i xDrive. Seria 1 straciła napęd na tył, ale to nie jest największym problemem Test Range Rovera Sport HST. Z nowym silnikiem wysuwa się na prowadzenie Jeździłem toyotą 2000GT, AE86 i suprą mk IV. Teraz rozumiem korzenie GR supry Volkswagen California 6.1: sprawdzam, co można robić z kamperem po sezonie Najmocniejsze Mini w historii. Clubman i Countryman JCW na torze, drodze i poza nią Nowe Renault Zoe to miejski elektryk, którym możesz wyjechać daleko za miasto Pasażerowie o elektrycznym BMW i3s. Ten samochód jest po prostu fajny Lexus UX kontra Mini Countryman i Range Rover Evoque: który hybrydowy crossover najlepszy do miasta? Volkswagen Golf GTI TCR: dawka szaleństwa na pożegnanie modelu