Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test Alpine A110 Pure. Kosztuje tyle co bazowe Porsche, ale to auto dla zupełnie innych klientów Audi A4 Avant 2,0 TDI Multitronic - stateczny jegomość [pierwsza jazda autokult.pl] Pasażerowie o elektrycznym BMW i3s. Ten samochód jest po prostu fajny Renault Koleos 2,0 dCI 175 KM Privilege - zimowe zaSUVanie [test autokult.pl] Nowa Toyota Yaris 1,33 Dynamic - test Lancia Delta 1,9 TwinTurbo Multijet – wojna żeńsko-męska [test autokult.pl] Nowy Ford Focus ST 2.0 EcoBoost - test, opinia, spalanie, cena Nissan Qashqai dCi 130 4x4 Tekna - test Ford Ranger Raptor: test sportowego samochodu terenowego Pierwsza jazda nowym Volkswagenem Golfem GTI: inne podejście do klasyka Mercedes-Benz GLC 250 4MATIC: porządny SUV i przeciętny Mercedes Ford Fiesta 1,4 Duratec Trend SVP - tego chcieliście [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Test: Volkswagen Touareg 3.0 TDI pokazuje hybrydom, gdzie ich miejsce Vlog. Audi e-tron Sportback: cała prawda o podróżowaniu autem elektrycznym po Polsce Test: Suzuki Swace – po co walczyć, jeśli można się przyłączyć Pierwsza jazda: Dacia Sandero TCe 100 LPG - optymalne auto w rozsądnej cenie Test: Mazda 3 Sedan – dlaczego japoński kompakt zawsze wywołuje takie poruszenie? Test: Alfa Romeo Stelvio Veloce - uwielbiam, tylko nie z dieslem Test: Renault Kadjar nie może się przebić. Powód wydaje się oczywisty RAM 1500 z LPG - sprawdzałem dla was dziwne rzeczy Jaki wpływ na zużycie paliwa mają tryby jazdy w dieslu Volkswagena z DSG? Test: McLaren 675 LT z 2015 roku dla swoich twórców już jest klasykiem. Tyle że z karbonu i tytanu Test: Porsche Macan GTS - złamie nawet najbardziej zagorzałych przeciwników sportowych SUV-ów BMW 430i - pierwsze skojarzenie jest jedno