Wyjaśniamy: jak skręca 2,2‑tonowe Porsche Cayenne GTS?
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Czy ciężkie porsche to nadal porsche? Oczywiście, przecież po to kupujemy samochód tej marki, żeby prowadził się sportowo–nawet, jeśli mówimy o wielkim cayenne. Zobaczcie, jak musieli się napracować inżynierowie, żeby zmieścić je w każdy zakręt.
Porsche Cayenne Coupe GTS – test wideo
Porsche Cayenne GTS ma 4-litrowy silnik V8, który osiąga 460 KM i pozwala mu osiągnąć 100 km/h w zaledwie 4,5 s. Jednak nie to robi tutaj największe wrażenie.
Ten duży SUV waży aż 2,2 tony, ale w zakrętach zdaje się ten fakt zupełnie ignorować. Prowadzi się świetnie i daje kierowcy przyjemność z prowadzenia, a nie poczucie walki z gigantyczną masą zmuszaną do sportowej jazdy.
Porsche Cayenne GTS to jeżdżący komputer
To wszystko jednak zasługa inżynierów Porsche, którzy za pomocą systemów i komputerów przeliczających mnóstwo danych wciskają Cayenne tam, gdzie wydawałoby się, że się nie zmieści.
Jak to robią? O tym w filmie.