TestyPorscheWyjaśniamy: jak skręca 2,2-tonowe Porsche Cayenne GTS?

Wyjaśniamy: jak skręca 2,2‑tonowe Porsche Cayenne GTS?

Mateusz Raczyński

18.02.2022 10:37, aktual.: 30.09.2022 14:28

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Czy ciężkie porsche to nadal porsche? Oczywiście, przecież po to kupujemy samochód tej marki, żeby prowadził się sportowo–nawet, jeśli mówimy o wielkim cayenne. Zobaczcie, jak musieli się napracować inżynierowie, żeby zmieścić je w każdy zakręt.

Porsche Cayenne Coupe GTS – test wideo

Porsche Cayenne GTS ma 4-litrowy silnik V8, który osiąga 460 KM i pozwala mu osiągnąć 100 km/h w zaledwie 4,5 s. Jednak nie to robi tutaj największe wrażenie.

Ten duży SUV waży aż 2,2 tony, ale w zakrętach zdaje się ten fakt zupełnie ignorować. Prowadzi się świetnie i daje kierowcy przyjemność z prowadzenia, a nie poczucie walki z gigantyczną masą zmuszaną do sportowej jazdy.

Porsche Cayenne GTS to jeżdżący komputer

To wszystko jednak zasługa inżynierów Porsche, którzy za pomocą systemów i komputerów przeliczających mnóstwo danych wciskają Cayenne tam, gdzie wydawałoby się, że się nie zmieści.

Jak to robią? O tym w filmie.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także