Skoda Roomster Biker - wkład w historię kolarstwa

Skoda Roomster Biker to edycja limitowana. Jej zadaniem jest podkreślanie sportowego charakteru czeskiego producenta. Nie chodzi tutaj jednak o konie mechaniczne i to co pod maską, ale o... kolarstwo, oraz o zaangażowanie Skody w sponsorowanie (wielokrotne) wyścigu Tour de France. Auto to można nabyć za cenę 56.200zł.

Mateusz Gajewski

Skoda Roomster Biker to edycja limitowana. Jej zadaniem jest podkreślanie sportowego charakteru czeskiego producenta. Nie chodzi tutaj jednak o konie mechaniczne i to co pod maską, ale o... kolarstwo, oraz o zaangażowanie Skody w sponsorowanie (wielokrotne) wyścigu Tour de France. Auto to można nabyć za cenę 56.200zł.

Skoda już od 2004 roku czynnie uczestniczy w imprezie jaką jest Tour de France (sponsoring + członkostwo w klubie Tour de France). W ubiegłorocznym październiku odnowiono umowę na kolejne 4 lata. Dzięki temu Skoda będzie swoimi autami uzupełniała flotę samochodów na potrzeby wyścigu - m.in. Fabia, Octavia, Superb i Roomster. Co zaś odróżnia tytułowe auto od zwykłego modelu? - sportowe fotele z tapicerką „Biker” ozdobione elementami w kolorze żółtym i motywem graficznym „Biker”, dywaniki podłogowe z obszyciem w kolorze żółtym i motywem graficznym „Biker”, osłona dźwigni zmiany biegów i hamulca ręcznego wzbogacona elementami wykończenia w kolorze żółtym oraz trójramienną sportową kierownicę w pakiecie skórzanym i aluminiowy emblemat graficzny „Biker”. Coś jeszcze? - nie.

No ewentualnie na poczet plusów można też zaliczyć półautomatyczną klimatyzację, zdalnie sterowany centralny zamek, przednie i boczne poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera, systemy bezpieczeństwa ABS, MSR i Dual Rate, elektrycznie sterowane szyby przednie, oraz dodatkowo podgrzewane lusterka zewnętrzne i przyciemniane szyby. Te wszystkie elementy wchodzą w skład wyposażenia podstawowego.

Źródło: Skoda, fot. Skoda

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
ZANIM WYJDZIESZ... NIE PRZEGAP TEGO, CO CZYTAJĄ INNI! 👇