Scion FR-S, czyli Toyota GT 86 w amerykańskim przebraniu [aktualizacja]

Marka Scion, należąca do Toyota Motor Corporation, miała być adresowana do osób młodych i lubiących oryginalność. Wreszcie do jej oferty trafi dynamiczne, ciekawe auto. Scion FR-S to wersja Toyoty GT 86 przeznaczona na rynek amerykański.

2013 Scion FR-S2013 Scion FR-S
Piotr Ślusarczyk

Marka Scion, należąca do Toyota Motor Corporation, miała być adresowana do osób młodych i lubiących oryginalność. Wreszcie do jej oferty trafi dynamiczne, ciekawe auto. Scion FR-S to wersja Toyoty GT 86 przeznaczona na rynek amerykański.

Niedawno Toyota i Subaru pokazały swoje bliźniacze modele. Trzeba przyznać, że marki nieco zawiodły oczekiwania, prezentując prawie identycznie wyglądające konstrukcje. Śmiało można zabawić się w "znajdź pięć różnic", zestawiając zdjęcia modeli GT 86 i BRZ. Do dwójki rodzeństwa dołącza brat zza Atlantyku - Scion FR-S. 

Auto pod tą marką zadebiutowało na specjalnym pokazie w Los Angeles. Także w tym przypadku różnice w stosunku do rodzeństwa są jedynie kosmetyczne. Pod maską gości ten sam silnik, czyli 200-konna jednostka o pojemności 2,0 l. Scion jako pierwsza z wymienionych marek pokazuje zdjęcia tego motoru.

2013 Scion FR-S
2013 Scion FR-S

Scion FR-S był już widziany na drogach publicznych w Orange County, w Kalifornii, gdzie ciekawscy Amerykanie nagrali krótki filmik z jego udziałem.

First Scion FR-S sighting on the road

[aktualizacja 7 grudnia]

Scion udostępnił krótkie wideo z prezentacji swojego auta. Poprowadził ją wiceprezes marki - Jack Holl, który w tej roli sprawdził się całkiem nieźle.

Official 2013 Scion FR-S Launch - O2 Studios

  • 2013 Scion FR-S
  • 2013 Scion FR-S
  • 2013 Scion FR-S
  • 2013 Scion FR-S
  • 2013 Scion FR-S
  • 2013 Scion FR-S
  • 2013 Scion FR-S
  • 2013 Scion FR-S
  • 2013 Scion FR-S
  • 2013 Scion FR-S
  • 2013 Scion FR-S
  • 2013 Scion FR-S
  • 2013 Scion FR-S
  • 2013 Scion FR-S
  • 2013 Scion FR-S
  • 2013 Scion FR-S
  • 2013 Scion FR-S
[1/17] 2013 Scion FR-S Źródło zdjęć: |

Źródło: WCF

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
Ojciec torowych Porsche na drogi. Andy Preuninger opowiedział mi o genezie powstania 911 GT3 i przyszłości GT3 RS
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
NAC Racing w Rajdzie Safari. Mamy dwie polskie załogi
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Kierowcy zapłacą więcej. Rząd pokazał nowy cennik
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Drakońskie kary dla kierowców. Tak ostrych przepisów jeszcze nie było
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Nieco taniej, ale różnice wciąż są spore. Mamy prognozy na najbliższy tydzień
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
Toyota GR GT już bez tajemnic. Ma mocne V8 i napęd na tył
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
W sobotę akcja policji i diagnostów. Uwaga skierowana na starsze auta
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Opony letnie przy niskich temperaturach. Jak bardzo odstają od całorocznych?
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
ZATRZYMAJ SIĘ NA CHWILĘ… TE ARTYKUŁY WARTO PRZECZYTAĆ 👀