Porsche 911 Turbo już w salonach. Ceny modelu w Polsce

Porsche uzupełniło ofertę modelu 911 o nowy wariant napędu wypełniający lukę pomiędzy wersjami 911 Carera S a Turbo S. Najnowsza propozycja to po prostu Turbo, dostępne zarówno z nadwoziem cabrio, jak i coupe. Ile trzeba zapłacić za takie wydanie?

Turbo jest zauważalnie tańsze od Turbo S.Turbo jest zauważalnie tańsze od Turbo S.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński

Nowe Porsche 911 Turbo wydaje się ciekawą alternatywą dla topowej wersji Turbo S głównie z powodu osiągów, które nie różnią się znacząco. Szczególnie gdy mowa o przyspieszeniu do setki, które wynosi 2,8 sekundy w wydaniu coupe i 2,9 sekundy w przypadku cabrio.

Taki wynik zawdzięczamy 3,8-litrowemu silnikowi z podwójnym doładowaniem, który generuje imponujące 580 KM mocy i 750 Nm maksymalnego momentu oborotowego - odpowiednio o 70 KM i 50 Nm mniej niż w Turbo S.

Cena też jest jednak odpowiednio niższa. Podczas gdy za Turbo S trzeba wyłożyć co najmniej 1 077 000 zł, zwykłe Turbo kupimy o 159 tys. zł taniej. Ceny startują od 918 000 zł za wersję coupe. Chętni na kabriolet zapłacą natomiast zauważalnie więcej.

Porsche 911 Turbo - ceny wersji nadwoziowych:

  • Porsche 911 Turbo - od 918 000 zł
  • Porsche 911 Turbo Cabriolet - od 983 000 zł

Jeśli chodzi o wyposażenie standardowe, jest ono bogate, choć klasycznie dla Porsche, można skorzystać z długiej listy opcji i konfiguracji, które wywindują cenę do niebotycznych wartości. Do wyboru jest 16 podstawowych lakierów nadwozia i nieograniczona liczba barw dostępnych na życzenie. Podobnie wygląda kwestia wykończenia wnętrza z 24 bazowymi propozycjami.

Biorąc pod uwagę, że zdecydowana większość klientów chętnie korzysta z możliwości indywidualizacji wybranego porsche, większość sprzedawanych 911 Turbo będzie zapewne kosztować grubo ponad 1 mln zł.

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Volkswagen żegna Touarega. Limitowana edycja na koniec
Volkswagen żegna Touarega. Limitowana edycja na koniec
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Europejski SUV za mniej niż 85 tys. zł. Marka obniża ceny
Europejski SUV za mniej niż 85 tys. zł. Marka obniża ceny
Euro NCAP rozbiło nowe auta. Chińczycy błyszczą, a Volkswagen się wstydzi
Euro NCAP rozbiło nowe auta. Chińczycy błyszczą, a Volkswagen się wstydzi
Alfa Romeo Tonale przeszła lifting. Zmienił się nie tylko wygląd
Alfa Romeo Tonale przeszła lifting. Zmienił się nie tylko wygląd
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Cwaniakują, by zaoszczędzić kilkanaście zł. Narażają się na dużo wyższą karę
Cwaniakują, by zaoszczędzić kilkanaście zł. Narażają się na dużo wyższą karę
Komisja infrastruktury za zmianami, ale częściowymi. Bandyci z ekspresówek i autostrad bezpieczni? Niekoniecznie
Komisja infrastruktury za zmianami, ale częściowymi. Bandyci z ekspresówek i autostrad bezpieczni? Niekoniecznie
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Świetny wynik Polaków. Zdobyli wicemistrzostwo w USA
Świetny wynik Polaków. Zdobyli wicemistrzostwo w USA
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Urząd wysyła listy do właścicieli importowanych aut. O co tu chodzi?
Urząd wysyła listy do właścicieli importowanych aut. O co tu chodzi?