Porsche 911 Targa Heritage Design Edition dla kolekcjonerów i tęskniących za starą szkołą

18 maja miała miejsce premiera Porsche 911 Targa, a już na początku czerwca przygotowano coś dla kolekcjonerów. Wersja Heritage Design Edition nawiązuje do rzemiosła oraz elementów historycznego wzornictwa z lat 50. i 60. Auto już można zamawiać w polskich salonach.

Porsche 911 Targa Heritage Design EditionPorsche 911 Targa Heritage Design Edition
Źródło zdjęć: © fot. mat. prasowe
Marcin Łobodziński

Samochody Porsche z serii Heritage Design mają za zadanie utrzymać więź konkretnych modeli z piękną przeszłością marki w dobie aut niezwykle zaawansowanych technicznie, innowacyjnych, teraz także hybrydowych i elektrycznych. Heritage Design to samochody dla osób, które tęsknią za prostotą i jednocześnie stylem sprzed lat. Takie jest właśnie nowe wcielenie Targi 4S.

Porsche 911 Targa Heritage Design Edition
Porsche 911 Targa Heritage Design Edition © fot. mat. prasowe

Oczywiście i w tej wersji niczego nie brakuje. Ma 450-konny silnik i 8-biegowy automat, co pozwala rozpędzić 911 do setki w czasie 3,6 s i ostatecznie do 306 km/h. Auto wyposażono w sportowy układ wydechowy, ceramiczne hamulce z czarnymi zaciskami, tylna oś skrętną, czy wysokiej klasy nagłośnienie.

Odniesieniem do przeszłości jest natomiast dwukolorowa skórzana tapicerka z wykończeniami ze sztruksu na środkowych częściach foteli czy drzwiach, panele ze szczotkowanego aluminium oraz dywaniki z linii Heritage Design. Na podsufitce i słupkach wykorzystano do wykończenia alcantarę. Kolejne elementy nawiązujące do dziedzictwa to zielone barwy na obrotomierzu i stoperze z pakietu Sport Chrono.

Porsche 911 Targa Heritage Design Edition
Porsche 911 Targa Heritage Design Edition © fot. mat. prasowe

Z kolei bardzo ciekawym elementem nadwozia są grafiki o nazwie Spears na błotnikach przednich. I bynajmniej nie chodzi o Britney, lecz o nawiązanie do włóczni, jaką malowano na błotnikach po kolizji - były to jedne z pierwszych elementów wzornictwa, które klienci wykorzystywali do personalizacji swoich aut. Teraz mogą dodatkowo wybrać numer boczny. Auto można zamawiać u dealerów Porsche od dziś. Wyceniono je na 903 tys. zł.

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/18] Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Człowiek z najlepszym zawodem na świecie. Kierowca testowy Ferrari opowiada jak wygląda praca nad nowymi modelami z Maranello
Człowiek z najlepszym zawodem na świecie. Kierowca testowy Ferrari opowiada jak wygląda praca nad nowymi modelami z Maranello
Pierwsza jazda: nowy Hyundai Nexo – przyszłość jest dziś
Pierwsza jazda: nowy Hyundai Nexo – przyszłość jest dziś
Ram Rampage wjeżdża do Europy. Hybrydy? Nie tutaj
Ram Rampage wjeżdża do Europy. Hybrydy? Nie tutaj
Jak Lamborghini stało się specjalistą od wyścigów? Sprawdziłem to na dorocznych Mistrzostwach Świata tej marki
Jak Lamborghini stało się specjalistą od wyścigów? Sprawdziłem to na dorocznych Mistrzostwach Świata tej marki
Prezydent wetuje przywilej dla "elektryków". Wszystko przez "wrzutkę"
Prezydent wetuje przywilej dla "elektryków". Wszystko przez "wrzutkę"
Pierwsza jazda: elektryczna Toyota Hilux. Tak, ma to sens
Pierwsza jazda: elektryczna Toyota Hilux. Tak, ma to sens
Bezbłędny Norris wygrywa w Sao Paulo i powiększa przewagę w mistrzostwach
Bezbłędny Norris wygrywa w Sao Paulo i powiększa przewagę w mistrzostwach
BMW Serii 5 G30 (2017-2024) – opinie i typowe usterki
BMW Serii 5 G30 (2017-2024) – opinie i typowe usterki
Pierwsza jazda: Hyundai Ioniq 6 N – dałem się oszukać jak dziecko
Pierwsza jazda: Hyundai Ioniq 6 N – dałem się oszukać jak dziecko
Test: Audi A6 Limousine e-hybrid – szwajcarska czekolada
Test: Audi A6 Limousine e-hybrid – szwajcarska czekolada
Urząd ostrzega kierowców. Sprawdź przed wymianą kół
Urząd ostrzega kierowców. Sprawdź przed wymianą kół
Projekt drakońskich kar dla kierowców. Tak ostrych przepisów nie było
Projekt drakońskich kar dla kierowców. Tak ostrych przepisów nie było