TestyPorschePierwsza jazda Porsche 911 Carrera GTS: najmniej znane, a najlepsze 911

Pierwsza jazda Porsche 911 Carrera GTS: najmniej znane, a najlepsze 911

Mateusz Żuchowski

25.09.2021 14:48, aktual.: 07.07.2023 11:06

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Gama nowej generacji Porsche 911 kompletuje się. Jest już Carrera i najszybsze Turbo, od niedawna również kolejna odsłona kultowego GT3. Co w takim gronie może znaczyć dołączenie jednego z ostatnich brakujących puzzli, czyli 911 Carrery GTS?

Znaczy bardzo dużo. GTS to mało znana pochodna modeli Porsche, która w prawdziwym świecie okazuje się często najlepsza z nich wszystkich. Co ją wyróżnia w przypadku 911 Carrery nowej generacji?

Z zewnątrz kilka czarnych akcentów nadwozia, felgi na centralną śrubę z flagowej wersji Turbo, opcjonalnie hamulce węglowo-ceramiczne. W środku jeszcze więcej czerni, inspirowany wyścigami materiał Race-Tex i fotele z 911 GT3 (również opcjonalne). Pod maską – nieznacznie wzmocniony silnik z Carrery. Teraz generuje 480 KM, czyli tyle samo co w poprzedniej Carrerze GTS.

Nie jest to na dzisiejsze czasy moc szokująca, tym bardziej wobec ambitnej ceny, która startuje od 700 tys. złotych... Co więc w tym samochodzie jest tak dobrego i czemu to akurat takie 911 warto wybrać? Sprawdzam to na włoskich drogach i nowym torze wyścigowym Francaciorta.

Źródło artykułu:WP Autokult
Porschetesty samochodówPorsche 911
Komentarze (9)